12 mai 2011

Å helige jul....ja det er det hos meg nå...av glede!

Glede!!

Se hva jeg har fått meg, i hus!
 Se på dette flotte skapet, gammelt å slitt....men er så meget i tvil om jeg skal beholde fargen???? jeg har ikke noe å denne grønnfargen da.!! Jeg har vert å kjøpt en ny farge, i lyse lyse blått. Så det blir nok mala, å pusset litt her å der for å få den rette looken.
 Og denne barne senga vil bli hvit, med en søt tekst på. Og skal bli pynta med puter å pledd, kansje et saueskinn i.
Og endelig så fikk jeg tak i en sånn gammel kvern, passe gammel og "slitt", så var det å finne en plass på kjøkkenet da!!
Jeg fikk også meg meg en seng og et lite bord, så skal også få en make over.... men først må jeg få det ut av bilen!! Gubben kommer ikke hjem fra jobb før over helga, og naboer har vi ikke i nærheten. Min stahet kan ikke hjelpe meg denne gangen ( får ikke superkrefter av stahet!!) skapet var meeget tungt! Og pussepapir hadde jeg selvfølgelig ikke mere igjen av, 10 mil til nærmeste butikk!! tenkte jeg kunne ta å starte på det lille bordet, men nope, ikke det heller.

Ønsker dere alle en fin helg, jeg og minstemann skal på helgebesøk til en vennine av meg. Så vi skal kose oss, så får jeg lades opp til over helga, til mine nye prosjekter.

Klem Nina

5 kommentarer:

  1. Jaaaaa!!!Du må beholde fargen på skapet!
    Det var jo sååå skjønt!
    ønsker deg en fin helg!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Så fine ting du har fått tak i! Skapet var helt nydelig! Gleder meg til å se resultatene av de nye prosjektene dine! :) Kos dere på helgebesøk! ♥

    klem Frøken H

    SvarSlett
  3. Så mange fine skatter du handlet :) Blir artig å se hvordan skapet blir i blått :)
    Ønsker deg og dine en kjempefin helg :) Selv skal vi i barnedåp til en av brødrene mine.Skal være gu`foreldre til lille Storm ELias :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  4. Hei på deg, takk for en inspirerende kveld, så morsomt å treffe andre bloggere. Fikk ikke sagt det, men ble så imponert over at du hadde laget den veska, kjempefin. Håper du får en fin helg...klem

    SvarSlett
  5. 10 mil til nærmeste butikk for å kjøpe pussepapir!!!???? Du verden så glad jeg er for å bo litt mer sentralt med et nesten uendelig utvalg av butikker innen en mils omkrets...
    Men skapet var kjempefint da!

    Send meg adressen din til min mail: jijjix@hotmail.com
    så er du med på min give away:)

    Klem fra Jijji

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!