10 mai 2011

Sommer og litt nymala møbler!

For noen dager siden så fant jeg frem noen små møbler jeg hadde stående, og fant frem malekosten igjen. Så alt fikk seg noen omganger med hvitmaling. 



Jeg har sittet ute i hele dag og kost meg i sola, å sydd noen nye vesker, like dem 2 som er på bilde. Det ble noen rosa, lyseblå og orange. Men hadde ikke flere veskehåndtak, så jeg fikk dem ikke ferdig i dag, så venter på nye veskehåndtak i posten.

I morgen skal jeg være med på noe spennende, jeg ble innvitert gjennom bloggen Fossestua. Vi er noen bloggere fra MO I RANA som skal være med i regi av Askeladden bruktbutikk
på en inspirasjonskveld og med fokus på redesign og gjenbruk. Så gjett om jeg gleder meg!

3 kommentarer:

  1. Herlige vesker,og knallfine møbler.
    Så utrolig hva litt maling gjør!
    Jeg kommer nok til å hamstre litt oljemaling jeg og!
    Det er ikke det samme med vannbasert!
    Det har ihvertfall jeg opplevd.
    Ønsker deg en fin uke!
    Jeg har stasjet i hagen og kosa meg i dag!
    Nydelig sommer her hos oss!
    Høres så kjekt ut å treffe andre bloggere!
    Lykke til!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  2. heisann så spennende da! kjempe flotte vesker og møbler! men de veskene.... hehe utrolig flotte!!

    SvarSlett
  3. Det var nydelig det nattbordet du har malet hvitt. Me like :-)

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!