18 mai 2011

Endelig fikk jeg også en!!

Se!! Tenk nå fikk jeg også endelig tak i en sånn stol.....gjett om jeg har leitta!!
 Har kikka etter en sånn flott kontorstol så lenge.....men det er jo helt umuligt å komme over noe sånt!! Men på låven til en god vennine, bak masse ting å tang, så det stod den!! Og den ble min. Så hjertelig takk Monica for stolen.
Jeg har skrubba å vaska den i 2 omganger, det var mye rust på den, men det er litt igjen.....men det får bare være på. Å den lukter til fjøs...men pytt pytt. Forsvinner vel med tiden. Jeg skal ha den på kjøkkenet, med det lille skrivebordet mitt. Og det beste av alt...den var lyseblå!


 Og her står jeg å grunner skapet mitt....det var litt av en jobb. Og jeg lurer på hvor mange strøk det blir, til slutt med oljebasert vannmaling?? Skal male det hvitt inni, og det blir lyseblått utpå. Men det ble ikke den rette fargen, jeg fikk med hjem, så det blir å finne en annen lyseblå farge!!


 Her står det å tørker.....
Og her er senga....som jeg har pussa og pussa på...nå er den klar til å grunnes den også. Så blir det hvitt maling på den. Skal bruke fremgangsmåten, som bloggen Fossestua har forklart her. Håper det blir like fint som bordet hennes!!

6 kommentarer:

  1. Åhhhh, superlekker stol! Der var du jammen heldig :) Også akkurat rette fargen din i tillegg!
    Kjempekoselig at du har linket til meg :)
    Gleder meg til å få se senga ferdig :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  2. Kul stol, der var du virkelig heldig:) Og skapet blir flott, utrolig hva litt maling kan gjøre:)

    SvarSlett
  3. Oi, så heldig! Den stolen var kjempe tøff! Fin farge hadde den også :)
    Lykke til med resten av malingen!

    klem fra Hedda

    SvarSlett
  4. Heldig med stolen-den var kjempefin!☺

    Ganske kjedeleg med slikt malearbeid hehe-men det er alltid vert det til slutt☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. din heldiggris som fikk skapet og den nydelige senga;) lykke til videre med oppussinga. gleder meg til å se det ferdige resultatet;)ha en fin kveld;)

    SvarSlett
  6. Herlig stol med fin farge. Og skapet er kjempefint. Jeg ville malt med ordentlig oljemaling. Den flyter finere enn vannbasert oljemaling. Men den lukter noe lengre, men er mer slitesterk.
    Blir fint.
    Klem
    Randi

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!