21 januar 2013

Søstrene Tjelta, Nina












Da var det min tur! Nina hun er født i 1968, gift og 3 gutter på 12, 2o og 24 år. Eg jobber som helsefagarbeider, men er under utdanning som interiør konsulent. Ferdig nov 2014.

Mine intresser er ALT av interiør! Strikker, hekler og syr. Elsker musikk...må bare ha!



Huset vi bor i er bygd i 1984, men vi kjøpte det i 2007 og har pussa opp huset fra golv til tak. 
Men nå ligger det til salgs på Finn.no se HER
Vi vil nærmere byen Mo i Rana.


Nina sin stil/liker- har sansen for den franske bondestilen, shabby chic og den nordiske stilen. Tar sjansen på å blande sammen det eg liker!! Elsker lysestaker og blomsterpotter. Og sofaputer i "fleng" loppis og re-design er det masse i mitt interiør.


Kjøkken

 Kjøkkeninnredning er ifra Ikea. Tror nok det er mange som kjenner igjen denne, Ståt.
Har ingen overskap, derfor samlet eg alt på en vegg, ekstra høye veggskap med glassdører.




Fant aldri et kjøkkenbord som passet i str, derfor snekra min gubbe er spisebord! Kjempefornøyd! Beiset det i gråfarge.

 Fant dette flott stativet til mine krus, og flott det kunne henges opp på veggen.

Skap funnet på bruktmarked, mala og blondestoff i det øverste skapdørene. Tok og fjernet glasset som stod i.


Min flotte kjøkkenlampe, som eg fikk kjøpt hos en vennine. Min finaste lampe ever!!!



Såg denne ovnen i et skur hos noen kjente, og jammen fikk eg den ikke. Å nå står den på MITT kjøkken.


Stue

 Vi har mdf plater på det fleste vegger i huset, og dem er mala hvite. Stor og god sofa fra Home&Cottage.

 Et bruktfunn fra Sverige, sofabordet. Har ikke funnet noen skuff enda, som eg kan bruke...vis ikke blir det en anna løsning der!?



 Og denne flotte golvuret har eg også hentet i Sverige, utrolig mye fint å finne på Blocket.se

 Lett blanding av nytt og gammelt, her i stuen.



Soverom




Kjellerstua

 Her har eg vite vegger, men en vegg med taktro, som er beiset i mørk brun. Flott å ha en fond vegg i alt det hvite!



Det var litt bilder ifra mitt hus, om litt så viser eg frem våres barndomshjem. Vi er som sagt vokst opp på en gård, men flytta derifra i våres tildlig barndom. Men vil vise frem huset vi bygde i 1980 årene. 


4 kommentarer:

  1. Så koseligt å få med deg også. Hmmm skal bli spennende å se et nytt hus du skal innrede, siden jeg ser huset du bor i nå skal selges!!

    SvarSlett
  2. Så koselig hjem du har, den klokka du har hentet i sverige var jo bare nyyydelig. Lykke til med salg og kjøp.

    Klem Camilla

    SvarSlett
  3. masse fine ting i hjemmet ditt;) sikkert også mye som skal pakkes nå når dere flytter;) gleder meg til å se det nye huset deres...spesielt siden det var av tømmer <3 elsk..goood helg på forskudd til deg ;)

    SvarSlett
  4. sannelig har du en liten slott...flinke flinke Nina.jeg elsker stilen din <3

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!