03 august 2012

Litt av hvert!

Tenk endelig litt opphold i dag. Vert ute å ordnet i hagen, mye som har faktisk råtnet bort, av all regnet vi har hatt. Flere stauder har råtnet på rot!!! Har holdt på i noen timer ute, å det er faktisk trist å se i blomsterbedene rundt huset nå. Mye som skulle ha stått i full blomst, men har falt sammen av det regnet vi har hatt i hele juli måned.


Og eg bestemte meg for 14 dager siden eg ikkje skulle bruke tid på å irritere meg, av været vi har hatt og har. Så nå håper eg vi får en ok høst da. Synes nå den årstiden er den fineste. Flotte farger ute i naturen og den litt friske kalde lufta som er da.


Tok en liten pause i vaskinga av hus, satte meg ned og tok frem heklekroken....tok meg 1 time, så ble disse ferdige.

Har brukt norgesglass. Får ikkje tak i flere norgesglass lengre??? Må vist ver veldig populært, siden det er tomt på det fleste bruktbutikker. Disse 3 fikk eg tak i bruktbutikken i Stjørdal.


Så er det noen som har mange til overs, og er villig til å selg dem, ja ta kontakt med meg da!!


Ha en flott helg!

7 kommentarer:

  1. Så fine de lyktene var :)
    Nydelig farge du har brukt!

    Ha en herlig fredagskveld!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Så flink som du er. Dette ble virkelig fint!

    Klem

    SvarSlett
  3. Takk for hilsen inne hos meg, kjkt med nye som er innom bloggen! Så fine heklete vaser.

    Nydelig blåfarg du har valgt til de nye hagemøblene mannen din har laget, smart å bruke samme farge igjen andre steder også. Jeg har så lyst å male noen blomsterpotter.. men det får vel bli til neste år nå står de jo full av jord og blomstrende blomster.

    Fortsatt god helg til deg.

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Hekling er så enkelt og greit håndarbeid....greit å ta med ut i hagen på godværsdager og på hotell.... Jeg holder på med oldemorsteppe nr. 10

    SvarSlett
  6. hei på deg;) ja sola..sukk, jeg som hadde gledet meg sånn til helg og sol.. den gang ei;/ nå skal jeg gjøre som deg og bare vente på høsten, men er liksom ikke helt klar for det enda kjenner jeg;) hehe.,så fine de lyktene ble.jeg kan ikke strikke så jeg klipte opp ullsokker og tredte rundt mine norgesglass..hoho, dine ble bra mye finere;) ha en flott søndag!

    SvarSlett
  7. Kjempefine lykter:)
    Du, jeg bare lurte på den sofaen..når du bytter trekk,får du trekk til putene også da?

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!