19 juni 2012

Sukkertøy farger!

En flott serie/bilder med sukkertøyfarger....


Synes disse glass/krus fra FALBY er bare så flotte. Nydelige farger og flotte mønstrer.Har sett det kommer flere
flotte og nye mønstrer til høsten.

 Bokser også fra FALBY, en flott farge klatt på det ellers hvite kjøkkenet mitt.
 Og disse fine skålene fra Kremmerhuset er så flotte å ha fremme...til bruk eller pynt på hylla. Tror eg skal få meg det rosa også!! Den grå skåla er minstemann si, lørdagsgodt skåla som han kaller den!!
 Og denne flotte vasen har eg kjøpt på Plantasjen. Finnes i hvit, lyseblå...ser bildet under og i en nydelig rosa. Til kun kr 49,- stk.
Ellers så er det mye hvitt hos meg, og fargen min lyseblått. Er en del beige og grått også. Dem fargene går igjen i puter og pledd.


Ha en fin kveld

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Så flotte og duse farger! Passer perfekt til sommeren!

    Ønsker deg en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  2. Hei!
    Alt er så sommerlig og lekkert i fargene.
    Falby krusa står på ønskelista mi :) Er så fiine!

    En fin uke videre til deg :0)

    SvarSlett
  3. Herlige sommerfarger :)
    Og enda herligere at vi endelig har fått en smak av sommer! Det gjorde seg me litt sol og varme no :)
    Ha en fin sanktans Ninamor, og kanskje vi sees i neste uke ;)

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!