28 juni 2012

Det er løye ( rart) kor fort en liten ting...KAN BLI STORT!!

Eg har denne daybeden stående ute med inngangsdøren, kjempegod å sitte/ligge i, nå på denne tiden av året. Men har aldri funnet noe pledd å ha liggende oppå. I fjor hadde eg et sengeteppe som eg brettet rundt madrassen, men så irriterende å ta av og på hver kveld.( stoler aldri på været)


Så her på mandag kom eg på at eg sku se gjennom skapet med div stoffer eg har liggende.....og fant dette


Det er faktisk et møbelstoff, kjøpt for noen år siden!! Skal nå i helga sy meg et trekk til å ha over madrassen i daybeden. Og har også begynt å sy og hekle nye trekk til putene også.




                                       MEN....det er nå det plutselig 
                                       en liten ting, blir til STOR!!


Som enn ser så er det en blågrønn farge i stoffet som eg likte så utrolig mye...
Hadde vert inne på denne bloggen En Vindtage drøm, der hadde eg sett på en skjermvegg som ho hadde laget. Og sånn hadde eg også lyst på!!


Da var det eg TENKTE hadde det ikkje vert fint å laget et sånt skjermbrett og mala det i den blågrønne fargen!!


JODA!


 Da var det bare å fortelle om mine planer til min kjære gubbe!! Ned å kjøpe matrialer....og her er det allerede startet.....men vi KOM PÅ NOE TIL!!!!




Nye hagemøbler. 2 stk bord og 2 benker  a la det vi har på kjøkkenet.



 Her er det lille bordet snart ferdig......




 Sjermveggen og det minste bordet er ferdig mala 1 strøk.....enn ser ikkje den rette fargen her inne i garasjen. Mens eg sitter å skriver dette innlegget så er min kjære gubbe ute å snekrer det store bordet på 2,5 m langt og benkene til....må ut å hjelpe til!!





Men samtidigt så måtte vi jo da også få terassen vaska og få en ny farge der også. Terrassegrå heter denne fargen, og eg likte den en hel masse!!


Skal vise dere bilder når det er kommet på plass!!!


Som enn ser så er det skremmende kor fort en ting kan bli STORT!!


(men må si da eg er vel meget heldig så har en mann som er vilig til å bli med på mine planer!!!)


HA EN FIN DAG!!


                                             

2 kommentarer:

  1. For en stor og flott terasse dere har!:) Blir sikkert kjempefint med hjemmesnekret hagemøbler!:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hi, hi, ja det har en tendens til å utvikle seg her også! ;)) "Skal bare" gjøre en bitteliten forandring, men så baller det på seg! Godt å se det ikke bare er hos oss! :D Men det er jo gøy også, også blir det jo så fiiint etterpå! ;) Flott terrasse og lekkert bord! Gleder meg til fortsettelsen! :o)

    Stor klem, Ann.

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!