17 desember 2011

Rydda og fant!!!

Var på leiting etter noen duker, men fant noe HELT annet ....som eg viste eg hadde, men egentlig glemt helt av!!!!
Og hva er det?????

JO MIN BRUDEKJOLE.


 Den 29.09.2007 ble våres dag. 

Men en GOD stund før dette, så spurte eg min kjære om han ville møte meg på kirketrappa den dagen, vis eg ordna alt!!!!???? JA DET VILLE HAN.!!
Eg satte i gang med å planlegge denne dagen, og det gjekk ganske fort. Kirka ble bekreftet, lokale ble ordna og mat bestilt. At gikk nå fort å ordne siden eg viste hva eg ville ha. Eg ville ikkje ha et tradisjonelt bryllup, siden eg har kremt...vert gift før.
Vi ville ha venner å bare den nærmeste familie, og så hadde vi koltbord, med masse god mat. Å så mye mat det ble til overs enda vi spiste så mye!!! Men over til kjolen da...
Ville ikkje bruke penger til å kjøpe brudekjole, syntes det var så utrolig dyrt for en dag. Ville finne noe annet. Tida gjekk og eg ble ganske fustrert, siden eg ikkje fant noen kjole. Men en dag eg skulle noe helt anna, og kjørte faktisk feil, så kom eg til et kjøpesenter eg ikkje hadde vert på. Tenkte eg tar meg en tur inn for å kikke litt.....gjekk der rundt å svimsa i butikker, da eg gikk forbi en ungdomsbutikk med mye dongri og skinnklær.....og der hang den!!!! 
Inn i butikken, fikk prøvet den og falt helt pladask for kjolen!!!! Så det ble min brudekjole til kr 598,-
Dagen kom da vi ble viet, og har aldri fått så mye kommentarer på et klessplagg før. 
En nydelig dag, og sånn har det forsatt.

Sku finne en duk, å så ble det et innlegg om en kjole......
Ha en kveld.
Venter på min kjære skal komme inn fra garasjen.....kvelden skal nytes med god mat å drikke.

2 kommentarer:

  1. Skjønner godt du fikk kommentarer om den - ser ut som en VAKKER kjole.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig historie =) Og kjolen var kjempefin!!!
    Ha en fin mandags ettermiddag =)
    Klem Line

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!