15 desember 2011

Puter!

 Det kommer seg med puter, nede i kjellerstua. Er blitt ferdig med 2 stk som eg strikka i den sjøgrønne fargen her. Var litt uvant med en så "sterk" farge" men det gjorde seg til rommet. Har 2 stk i en mørkere brunfarge, som eg holder på å hekle.....men det ble plutselig så kjedelig å holde på med......holder på med 5 andre prosjekter også.....hekler luer, skjerf og pulsvarmere også....og det går som sagt mye fortere enn putene!!!
Har fått opp lamper som eg kjøpte fra Ellos. 2 vegglamper og 1 gulvlampe, var meget fornøyd med dem.
Er faktisk min julegave fra min kjære, som eg fikk på forskudd, siden han er ute på jobb i jula. 2 jula han er ute på jobb i Nordsjøen. Så neste år i jul ska han være hjemme om så eg må binde han fast!

Ps!! Kom over en nokså ny blogg i ettermiddag, ta dere en tur inn å se.http://expojippi.blogspot.com/
       Her var det mye fint å se!!




Jeg har plassert min blogg i Konsvik i Helgelandnorske bloggkart!

2 kommentarer:

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!