04 august 2010

Ommøblering....

I dag har jeg ommøblert i stua litt!!! (mye). Har kvittet meg med spisebordet, som aldri blir brukt. Kun stått der å tatt opp plass, så det ble hivet ut. Åhhh så fant jeg endelig dem første skoa til min sønn, nå 22 år gammel.
Dem fikk hederplass på sofabordet, med noen lysestaker som ble henta frem fra et skap.....ehhh tror eg har NOK lysestaker, har jeg funnet UT!!
Men nå er sofagruppen flyttet, der spisebordet stod og er fornøyd med det. Men noen av spisebordstolene fikk bli, inntil videre.

Men hva skal jeg ha der så sofagruppen stod tidligere?????? Få ta meg en runde rundt i huset å se om jeg finner på noe? Har noen stoler til overs, men mangler et lite bord......så jeg får se hva det blir til slutt.
Ps.....ser jeg må dekke til... alltid den store irritasjonen.....LEDNINGER!!!!!

2 kommentarer:

  1. VEEEEELDIG fint hos deg!
    Masse herlege detaljar!
    I LIKE:)

    Ønskar deg ein god onsdag i din vakre heim♥

    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  2. Så koselig det så ut, og alltid gøy å prøve noe nytt.
    Man føler nesten som om man har fått nye møbler, og ser alt på en ny måte.

    Ønsker deg en fin dag!

    Hilsen fra Mimmi-leone

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!