05 august 2010

Kjøkkenbilder.

Har vaska ned huset for i år, siden det bare regner ute... så kan enn gjøre noe fornuftig inne. Rydda i skuffer å skaper, å fått bort en del ting som bare står der å tar opp plass.
Fått meg ny lampe til å ha på kjøkkenbenken. Den kommer fra Trend design og jeg har kjøpt meg flueskap og den hvite treboksen fra Arbeidshuset
Ellers flytta litt rundt på ting å tang.......alltid kjekt det, når svinger seg rundt med vaskebøtta!!!!
Vi kjøpte oss nytt kjøkken fra Ikea da vi overtok huset ifjor sommer, jeg ville ikke ha noen overskap......heller dem store skuffene, og jeg er kjempefornøyd med dem.

Og så fjernet vi litt av veggen inn til stua, får å få inn mere lys. Jeg er kjempefornøyd med mitt Ikea kjøkken. Jeg har jobbet i 4 år på Ikea Stavanger.......så enn kan finne mye fra Ikea i mitt hus!!!! Mye flott og fine priser. Bare synd det er så langt til noen Ikea varehus, her jeg bor nå!!!! Det nærmeste er til Trondheim........60 mil å kjør!!!

Ha en fin kveld til alle mine bloggvenner å takker for alltid så hyggelige kommentarer.

3 kommentarer:

  1. Kjempefint kjøkken du har! Det ser veldig koselig ut :)
    Digger den vasken fra Ikea. Vi har en fra Villeroy & Boch,men jeg synes Ikea sin faktisk er mye finere.

    SvarSlett
  2. Hei! :)

    Takk for hilsen. Hadde jeg valgt nå ville jeg hatt åpne hyller i stedet for overskap. Det er så fint!
    Kjøkkenet ditt ser veldig koselig ut.

    God helg til deg også! Klem Anine

    SvarSlett
  3. Krásné bydlení, nádherné fotografie!!! Děkuji za návštěvu Vašeho krásného blogu, Martina

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!