18 september 2014

Fagerheim gård.

Har du GÅRD så må du ha deg en TRAKTOR!
Vi måtte ha oss traktor til vinters på grunn av snøen her oppe i Nord Norge, enn klar ikke å måkke snø med bare armene.


Og det er jammen mange år siden eg sist kjørte noen traktor.......

Men det er også noe til vi har fått oss....BÅT og den fikk vi gratis!! Gjekk ned på havets bunn for noen år siden, men stått på land ei god stund, den skulle brennes....men nå har min bedre halvdel fikset den, sjøsatt den igjen...å er KLAR TIL BRUK!




Lite relatert til interiør, men min kjære pappa leser min blogg.....så da måtte eg jo vise frem litt andre ting også";)

1 kommentar:

  1. Min kjære ønsker seg traktor han og! Så vi får se, foreløpig har det bare blitt en t- skjorte fra Felleskjøpet som det står John Deere på! Synes det var riktig så koselig med bilder fra det gode liv på landet.

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!