28 mai 2014

På utsiden av huset.....

Huset!

Her går dagene i å male hus, grave i hagen og rydde litt rundt omkring på gården. 
Er oppe tidligt, må benytte det nydelige sommer været som endelig har kommet til nord norge.

Maler som sagt huset, men blir litt igjen, til min bedre halvdel.....har litt høydeskrekk!!

 Vi har valgt å male huset grått, hadde egentlig tenkt å ha det hvitt men da vi hadde fått opp kledningen som var grunna i lysgrå, så ombestemte vi oss, å tok huset grått. Men låven skal få bli hvitt.
 Den gamle trappa skal ikke rives....min bedre halvdel vil den ska bort, men den er jo så sjarmerende......Den SKA bli!
 Begynner å nærme meg slutten nu.....men snur eg meg....så ska også "lille huset" også males.....sukk...er nå ganske lei av å male!!! noen få vegger igjen, og male hvitt rundt vinduer.Men har så mål å bli ferdig med begge husene i juni mnd, har jo tid igjen.....

"lille huset" venter på vinduer og ytterdør, så resten av kledningen på!!


Hagen!

Forsetter i år også, med hagen.





Graver og planter.........

1 kommentar:

  1. HI i love your blog , you have a new follower from Chile
    Angelica

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!