26 desember 2013

Lurer på....

2 juledag og sitter å nytter freden og koser meg.
Har nå sitter å kikka rundt her i bloggeland en stund, masse fine å flottte bilder, men oppdaget att mange flotte blogger, som eg har følgt ei lang stund er borte, eller har ikke lagt ut noe/innlegg på flere månder.  Hvor blir dem av? Slutter dem eller forsvinn dem på facebook, instagram eller andre nettsteder??

Eg har hatt blogg siden 2010, men oppretta min egen side på facebook...etter en stund. Og ska ærlig innrømme det er lettere å legg ut noe der, ennå poste et innlegg på min egen blogg!!
Og eg kikker oftere innom instagram profilen min og andres.....en blogger som eg følger.

Er det flere som gjør det? Er bare litt nysjerrig!!

Men samtidig så vil eg jo lese det innleggene som bloggere legger ut. Er jo så koseligt å sette seg ned, å kikke på bilder og lese alle det flotte innleggene. Er så mange som er så flinke til å skrive tekst til bilder, det sku eg ønske eg var like flinke til!! 

Men skal nå ut å mate denne lille kjekkasen vi har fått besøk av! ps....dette bildet er fra google,vi har ikke fått tatt bilde av besøket våres enda!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!