23 mars 2013

Bloggbart hjem...neppe!

Dette hjemmet er noe eg står opp til hver dag!! Men fy søren så OK det er!!! 
Vi skal flytte som dere har sikkert fått med dere....til et mindre hus DEILIGT.
Eg har holdt på å rydde, pakke og sotere å selger unda ting. Har ikkje sjangs til å få med meg alt og det er helt OK!





Så noe rydding og storvask til PÅSKA det trengs ikkje! Har en litt avslappa føelse til å ha et "skjeina" (flott) hjem en stund fremover. 

Men synes eg har vert flinke til nå, med å kvitte meg med ting. som eg ikkje har brukt på 1 år, ang kjøkkenting...service, glasser, skåler osv.

Ja eg har hatt mye av alt...men det skal det bli stopp nå, når vi flytter på en MINDRE hus. Ser så frem til det!!

Ellers så ønsker eg DERE ALLE en FLOTT PÅSKE!

her er mitt påskeprosjekt...




Pusse, male.....

1 kommentar:

  1. Så fine påskeprosjekter :) Vi har akkurat bestemt oss for vårt påskeprosjekt også, skal bli deilig å komme i gang :)

    Så flink du er som kaster og rydder :) Holder på jeg også, men er så utrolig mye å ta av her, at jeg syns aldri jeg kan bli ferdig.. :P

    Ønsker deg en flott, og avslappa påske :)

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!