20 oktober 2012

Det deiligste sukkertøy farger

For en god stund så var det salg på oljemaling, her i den lokale Byggtorget! Var og kjøpte en del 1 liter malingsbokser. Litt mørke farger og det deiligste sukkertøyfarger.

Har 2 senger som eg fant ut eg skulle male med 2 av fargene!!! Rosa og en pastell grønn farge, som er bare så deilig...vis en kan si det om en farge??!!


Den gamleste senga blir sukkertøygrønn og den andre blir samme farge som kistebordet!
Har som sagt litt for mye møbler hjemme, og holder på å kvitte meg med en del. Noe har stått i en bod, det er dem eg holder på å male på! Blir nok å selge det?!


ps. Noen som har forslag på en det like fin gulfarge? 

5 kommentarer:

  1. Å SÅ HERLIGE FARGER !
    DI ER JO TIL Å BLI GODT HUMØR AV!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. for noen delikate farger...ikke tilbud på sånt rundt her...da hadde jeg kjpt noen selv ;-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Deilige farger ;-) Skikkelig sukkertøy farger ;-)
    Klem Hilde

    SvarSlett
  4. Deilige farger! Duse og fine :)

    Ha ei fin helg, klem Helén

    SvarSlett
  5. Helt nydelige farger <3
    Dessverre har jeg ikke forslag til en gulfarge, men du finner nok en du - likevel :)

    Ha en fin dag!
    Klem Marit

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!