17 september 2012

Sånn litt ut av det blå!!

Har fått sansen for det svarte, i interiøret!?
Og det kom sånn litt ut av det blå!!

Trodde ikkje eg sku like det noe særlig, men det gjer eg no!
Har gått så langt att eg vil finne meg en kommode å så male den svart. Synes kommoden på bloggen Daisyshome ble så flott. Gå inn å se her

Så interiøret i kjellerstua er under forandring.

Noen spraybokser med svart maling/spray ble til dette!


 Fant dette tipset på en anna blogg, men husker ikke navnet??? Men for en kreativ ide det var da.
Norgesglass og et belte!

 Litt puter i svart og hvitt fra Kremmerhuset.

 Den berømte 5 armet messing lysestaken!!! Før hvitt nu svart..

 Printa ut en tekst og så hadde eg en hvitt ramme ligende. Flott tekst da!

4 kommentarer:

  1. Kult, jeg elsker hvitt og enda mere hvitt.
    Men slik er nå bare jeg da. Kan ikke få nok.
    Jeg synes det er fint med sort/hvit gjenomført stil hos andre(deg). Men har ikke kunnet ha det selv. Får jo helt noia om jeg skal ha rød jul jo :) Å år går jeg for hvit jul igjen :)
    Håper du ser om meg og legger igjen et spor etter deg:) Klemzi.)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Veldig smart å bruke spraylakk, for da blir det jo både gjenbruk og billig!

    Kjempe fint! klem

    SvarSlett
  3. jeg har også litt svart i interiøret ..lysestaker og rammer og noen puter ...liker det veldig godt :-)
    de norgesglassen med belte kan du ha sett inne hos meg ;-)

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det var der eg såg det!!!! For en flott ide du hadde der...og eg måtte herme etter deg...leita etter kor eg hadde sett det??? ja det var hos deg..husker profilbilde da eg såg det!!!

      Slett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!