30 september 2012

Kos skal dette gå???

Vi er som sagt på utkikk etter et mindre hus, helst et lite gårdsbruk!!! Og vi var  å kikke på et i går, men som sagt så er det mange om beinet når det gjelder sånne boplasser. Så vi tør ikkje ble såååå veldig betatt enda???

Men det er noe annet som kommer til å bli et STORT PROBLEM!! Og det er å skrumpe inn møbler og div av det eg har i dette huset!! ER JO GLAD I ALT, og vil HA ALT MED TIL ET NYTT STED.....(men mye mindre hus) mine venniner flirer og ler, og sier eg kommer til å få et stort problem der. Ja ikkje som eg veit og har forstått det da???!!!

Har rydda bort litt!!! Ehhh..... og det ble noen lysestaker og tallerkner!!!

Kos ska eg klare dette??? Har kje peiling??





Dette er "bare" litt av det eg har i stua og kjøkken!!!

1 kommentar:

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!