21 august 2012

Hei!

Er bare en liten tur innom å kikker. Her er det 1 skoledag igjen på min 12 åring, og han gjekk på skola med et smil!!! Gleda seg til å starte opp igjen.
Og eg får litt, for stille dager igjen i huset..... Gubben drar ut på jobb igjen om noen få dager. Men gleder meg nå til den flotte tida som kommer, siden eg elsker høsten!!

Eg begynner også denne uka på jobb igjen etter 4 uker med ferie. Holder nå på å plannlegger bloggetreff hjemme hos meg. Vi er en del bloggere fra Lurøy kommune (meg) noen fra Mo i rana til Mosjøen. Og dette ser eg frem til!! Skal bli moro.

Ellers så vil eg vise frem 2 bilder....kansje dem har hengt på en vegg til pryd og glede, hvem vet??

Men ha en flott tirsdag.



3 kommentarer:

  1. HEI:))
    SÅ FINE BILDER !
    SÅ GØY MED BLOGG TEFF!
    ØNSKER DEG EN FIN DAG!
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  2. Ja,det var fina bilder,som jag mer än gärna, hade haft på väggen hemma,till prydnad och glädje!!!
    Ha en välsignad och fin dag!!!
    Kram från Sverige!!!

    SvarSlett
  3. Så gøy at han gleder seg, spennende med nytt skoleår:)
    Fine bilder! Koselig med bloggtreff:)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!