31 mai 2012

31.05.2012

Sitter å kikker ut av vinduet.....det snør!!! Det daler ned sånne hvite "filler" av snø...og så sluddet det, regner det...og plutselig så titter sola frem....til det starter på samme runden IGJEN!!!


Veit jo att mann ikkje får gjort noe med været alikevel, men det er så tragisk. Vi her i NORD vil også ha sommer..... På sånne dager så lengter eg så hjem til vakre Stavanger. Der har dem sommer.


Mens eg venter så pusser og maler eg....dagene går avgårde med litt småting.


 Holder på å pusse ned bordplata, skal ha den i "trefargen" men skal male føttene hvite.
 Og endelig kom eg over en sånn gammel hylle med, glass skuffer. Skal male den hvit og tapetsere på treplata bak? Eller få laget en ny, den som var på....var rett å slett ekkel!!!
Og skal til skogs for å finne et tre!! Vil ha noen flere sånne stubber. Litt rundere i str, skal lage noen til å sitte på. Greit å ha på terrassen.


Ønsker alle en flott og ny start på JUNI måned.

3 kommentarer:

  1. Usj ja snø er ikke akkurat det en vil ha i mai måned.
    Må ut å finne slike stubber jeg og, de er jo så dekorativt og smarte;))

    SvarSlett
  2. Tenk om sommer var ensbetydet med sol og varme :))))
    Her har vi sol, men utrolig kald vind fra nord.
    Håper sola og varme kommer til dere i nord etter hvert...Litt kjekt å kunne nyte litt sommer før den er over liksom :)

    Fin kveld til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  3. Så flott blogg du har! Spent på hvordan dette sjermbrettet blir:) Har sett noe lignende på nettet før og det var kjempe stilig:) Ha en flotters uke :)

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!