18 november 2011

Nyvaska hus og nymala møbler på plass.

Da var eg endelig ferdig med å vaska huset til jul. Men noe nyvaska tak eller vegger blir det ikkje i dette huset. Da maler eg heller. Hører folk her i bygda tar ned av vegger, for å vaske......det der gidder ikkje eg. Nei sku det trengtes, så maler eg heller.

Hele huset lukter så godt av lavendel, bruka Durance lavendelsåpe, den lukter så himmelsk godt!!!

Men nå ble eg ferdig, med å male dem tinga eg viste frem i det forriga innelegget. ( og hva sjer da...jo litt ommøblering)
 Hadde en svær kommode fra Ikea her, men den havnet inne på vaskerommet. Trengte noe å oppevare klær i. Men ble så kjempefornøyd med skapet som selvfølgelig ble hvitt. Så irriterende med varmepumpe....lite fint å ha på bilder..men men...


 Er ikkje helt tørt inni, er så kjedelig å male i krinkel å krok....så det siste strøket, tok eg i morges. Skal ha noen kurver inni, til oppbevaring av luer å vanter.
 Stolen har fått et lyseblått trekk, er som sagt så glad i den fargen. Sånne småmøbler så det her, bruker eg å spraye. Går så fort, å så tørker det på 1 2 3..og det passer meg helt perfekt....tolmodig...tja..ikkje meg der nei!!


 Denne hylla kjøpte eg i dag, den er fra Trend design ( ikkje bare melk å brød det ble nei.....som eg egentlig sku ha da!!!)


 Og her er bordet, ps.....som enn ser ikkje helt tørt på bordbeina.....tar ikkje sjansen å få maling på golvbelegget...


 Og her ser enn resten av gangen.....den der trappa...trappe trinna skal EN GANG males.....men fy for en kjedelig jobb. Så det blit utsatt og utsatt.


Men ønsker dere alle en flott helg.
Så kjekt dere vil bli med på min give away, telleren går sakte men sikkert oppover...mot 45000

5 kommentarer:

  1. Så lekkert det ble :) du er flink! Ha en trivelig kveld, i herlig lavendelduftende rent hus:) Klem

    SvarSlett
  2. Ohhh, superlekkert i det lille slottet ditt :) Gleder meg til å se det en vakker dag, og deg også selvfølgelig ;)
    Stoooor klem fra Lise

    SvarSlett
  3. Så masse fint for øyet:D herlige detaljer!

    God helg. Klem:)

    SvarSlett
  4. Her var det jammen meg mye fint =)
    Utrulig hva litt maling gjør med tingene ;)
    Ha en fin kveld!
    Klem Line
    (ny følger også)

    SvarSlett
  5. Så fint det skapet ble. Gangen din er kjempefin.

    Ja den varmepumpa. Har også ei, I STUA. Ikke akkurat mitt yndlingsogjekt, men må vel ofre noe for varmen.

    Klem Bente

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!