15 oktober 2011

GIVE AWAY HOS MEG!!

Give away!

Heia alle sammen. Fikk så lyst å ha en give away inn hos meg igjen, alltid kjekt å glede andre. Og siden eg har blitt forhandler for Angels of Norway, sine flotte ting, så har eg valgt gave i fra dem, så en av dere heldige kan få!!
Har et hovedpremie som er et nydelig smykke med skinnlenke og et flott annheng, armbånd og ring,verdi på 1 premien er kr 900,- og 2 premier til, fra Trend design.

Så vil dere bli med, så er det kjempekjekt!


Her er 1 premie.


  2 og 3 premier vil bli fra Trend Design.

Følgende regler for å bli med er:


1 lodd for å kommentere under dette innlegget.
1 lodd for å linke til give awayen min på deres blogg 
1 lodd for å bli følger/være følger.
1 lodd til vis du  deler det her på facebokksiden siden deres
Du kan få hele 4 lodd.

Så lykke til!!

Trekkning vil fåregå når telleren runder 45000 besøkende

146 kommentarer:

  1. Det var 4 lodd fikk delt den på Facebook.

    SvarSlett
  2. Jeg vil gjerne være med på
    din giveaway og tar 4 lodd
    Følger, kommentar, link på
    bloggen min og delte på
    facbook siden min Miss Mette

    SvarSlett
  3. da legger jeg igjen en liten hilsen fra meg og har blitt følger på facebook, kommer innom igjen for her var det mye fint <3
    Hilsen Siri veiseth skogstrand( du finner meg på facebook) :-)

    SvarSlett
  4. Hei.
    Jeg vil gjerne være med på din give away.
    Tar 4 lodd og håper å vinne en av de flotte premiene :)
    Nydelig blogg, forresten, som det skal bli gøy å følge videre.
    God helg og klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  5. Jeg vil gjerne være med på give away :)
    er 2 lodd da, delte på Fb.
    Ha en koselig helg.

    Hilsen Anja
    anja.madsen@online.no

    SvarSlett
  6. Har linket på facebook, er følger og jeg skriver en kommentar. Det skulle bli 3 lodd på meg det.
    Ønsker deg og dine en fortsatt fin helg!

    Klem Marit

    SvarSlett
  7. Jeg vill gjerne være med! Jeg tar ett lodd.

    tonjemor2001@yahoo.no

    SvarSlett
  8. Kommenterer, linker og følger:D Tre lodd takk:) Håper på vinnerlykke<3

    SvarSlett
  9. Heia
    Fantastiske giveaway, jeg vil gjerne delta?
    Har delt på min gruppe Fru R. på FB, er blitt følger, så 3 lodd på meg.
    Ha en fin lørdagskveld !

    SvarSlett
  10. Jeg vil gjerne være med i trekningen din.
    …og tar 4 lodd
    -kommentar, følger er jeg, link på bloggen
    min og delte på facebooksiden min Miss Mette

    SvarSlett
  11. To lodd til meg,kommentar og følger. Kjempefine gaver :-)Klem Trude

    SvarSlett
  12. Hei!
    Jeg prøver lykken med 4 lodd:o)

    Velkommen til å delta på min Giveaway også:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  13. Nyydeli premie, så hær hiv eg mg gjærne me! Tar 3 lodd! =D
    Klæm!

    SvarSlett
  14. Krysser fingrene og prøver gjerne lykken igjen med 3 lodd hos deg :)
    Kjempefine premia!

    SvarSlett
  15. Så fin premie. Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd.

    SvarSlett
  16. Kommenterer og følger - 2 lodd!
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  17. Så nydelig, jeg tar med meg to lykkelodd jeg :)

    SvarSlett
  18. 3 lodd :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  19. Så flott premie, jeg er selvfølgelig med. 3 lodd:-)
    Mvh Tanja Bolstad (tjbolst@online.no)

    SvarSlett
  20. 1 lodd på meg!:)
    bergecathrine@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Hei:)
    Ett lodd til meg.
    Hilsen fra Mo i Rana
    g-kr-my@online.no

    SvarSlett
  22. Så flotte premier! jeg er med og tar 3 lodd !
    Bente

    SvarSlett
  23. Hei! Jeg er med å tar 2 lodd (kommentar + link fra bloggen min)

    Klem

    SvarSlett
  24. Har allerede bestil noen av smykkene, men det hadde ikke vært dumt med en premie :-)

    SvarSlett
  25. For en nydelig gave! Tar gjerne med meg 1 lodd. <3 Ha en fortsatt fin høst. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  26. Spennende blogg du har.

    Lo litt av søppelbøtte- lanterna, stilig!
    Nå trur eg me må finne noe annet å ha søppelsekken i.

    1 lodd ønsker eg meg, å superflaks!

    Klem fra "Mira"

    SvarSlett
  27. Hei!!
    2 lodd på meg;o)
    Kommentar og følger er jeg fra før;o)
    Klem
    Ann Berit

    SvarSlett
  28. Hei og hopp :) For noen nydelige premier, dette må jeg selvfølgelig delta på :) Jeg tar tre lodd (følger, link på min blogg og kommentar)
    Ha en fortsatt fin kveld :)
    ps. du er hjertelig velkommen til å bli med på min lille giveaway ;)

    SvarSlett
  29. Hei
    Nydelige premier du har :-) ..og en fin blogg.
    2 lodd på meg, lagt meg som følger og kommentar.
    Håper på vinnerlykke
    Klem Linda

    SvarSlett
  30. Hei, 2 lodd på meg ......fin premie.

    SvarSlett
  31. Flott blogg du har så her legger jeg meg til som følger, kommentaren leser du nå og link legger jeg ut på min blogg :)
    Da blir det 3 lodd på meg !!

    Klem Heidi

    SvarSlett
  32. 3 lodd på meg. Liker og deler på Facebook. Følger bloggen :)

    SvarSlett
  33. Hei ;-)

    ♥ Takk for titten i den fine bloggen. Vil gjerne få være med i trekningen om de fine smykkene og takker ja til 4 stk. lodd. Ha en riktig fin dag!! ♥

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  34. Heia
    Jeg lag inn en mld tidligere med 3 lodd, skulle være 4 lodd, ligger og med link på bloggen min,
    Gleder meg til trekning.
    Klemz

    SvarSlett
  35. Hei,
    Så fine premier, ville blitt super duper glad om jeg vant dem!
    Trekker 3 lodd, jeg :)
    Første gang jeg er innom bloggen din, fikk et veldig fint, ryddig og himmelsk (pga. bakgrunnen) inntrykk, blir garantert daglig leser!
    Lykke til alle sammen!
    Ha en fortsatt fin høstdag!
    Klem <3

    SvarSlett
  36. Tar gärna tre lotter, satt mig som följare hos dig-anette carlsson, gillat trend design på deras face book. Gillar deras snygga design :))

    nettan.klar@gmail.com
    anette carlsson

    SvarSlett
  37. Jeg er gjerne med og tar 4 lykkelodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/giveaway-hos-mitt-lille-slott.html

    God helg!

    Klem

    PS: Bli gjerne med hos meg også om du vil

    SvarSlett
  38. Åh for noen nydelige premier du har valgt ut!!! Prøver lykken hos deg med to håpefulle lodd!!! Følger deg veldig gjerne videre for her vardet inspirerende:-) Ha ei fin helg videre!! Klem Ruth

    SvarSlett
  39. 2 lodd :-)

    Follow your heart and your dreams will come true

    SvarSlett
  40. Jeg vil veldig gjerne delta med 2 lodd (kommentar+følger).. fiine premier.

    Mvh Laila Løvseth
    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Hei!
    Jeg blir med. Tar 1 lodd :)

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Tar 1 lodd jeg. flotte premier da!

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  43. jeg blir med og tar 3 lodd

    SvarSlett
  44. Tre lodd til meg, håper jeg vinner ;)

    SvarSlett
  45. Jeg er med...fin blogg og mange flotte ting : ))

    SvarSlett
  46. Jeg vil gjerne være med. Flott blogg og flotte premier! Tar 2 lodd og krysser fingrene. Har ikke egen blogg enda, men det kommer snart :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  47. så morsomt. Jeg tar tre lodd jeg:) Herlig blogg du har forresten.
    Anki

    SvarSlett
  48. Jeg prøver gjerne lykken med 3 lodd... :) *Krysser fingre og tær* :)

    SvarSlett
  49. Jeg er med på din give away:) 4 lodd:)

    SvarSlett
  50. Hei
    Jeg er med vet du , spennende - tar tre lodd jeg - følger og deler på fb også ;)

    SvarSlett
  51. tillykke med de mange følgere og gæster :) Jeg tager 4 lodder :) mvh. Jeanne
    jeanne_grisling@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Vil gjerne være med :) Men blir bare 1 lodd på meg gitt..nettet er ikke helt friskt konstant i kveld :(

    SvarSlett
  53. Nydelig og inspirerende blogg! Jeg deltar med ett lykkelig lodd. anikris3@online.no

    SvarSlett
  54. Så flott give away og så koslig blogg du har ,gleder meg til å følge deg videre.
    3 lodd på meg.
    Ha en fin høstkveld , klem Marit.

    SvarSlett
  55. Hei, jeg vil veldig gjerne være med i din give away!

    Hanne Kjersti
    (hanne.kjersti.lokken@dt.no)

    SvarSlett
  56. Hei, jeg vil veldig gjerne være med i din give away!

    Hanne Kjersti
    (hanne.kjersti.lokken@dt.no)

    SvarSlett
  57. Heihei : ) Utrolig fine smykker og en koselig blogg du har. Alltid artig med Give away's. :) Jeg tar med meg 3 lodd, kommentar, følger og selvfølgelig link fra min blogg ;) Krysser fingrene.

    Ha en riktig god helg!

    mvh Heidi
    (h.inngjerd@gmail.com)

    SvarSlett
  58. heisann!
    Dett var en flott premie. Har lest meg litt tilbake i bloggen din også. Så flott blogg. Jeg har gjort alt.Så da blir det 4 lodd på meg:)

    SvarSlett
  59. For noen nydelige smykker! Satt i dag å skreiv på ønskelista til jul, og der skreiv jeg smykker!! Håper jeg vinner:)
    2 lodd til meg, har lagt meg som følger til den flotte bloggen din!
    mvh Hildegunn
    Hildegunn29@hotmail.no

    SvarSlett
  60. Det var veldig fine premier:)

    Også så oversiktlig blogg du har....

    1 lodd

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  61. Så utrolig fint!Et lodd til meg. Hilsen Gro Sofie, gro.bertelsen@gmail.com

    SvarSlett
  62. Er allerede følger så da blir det 2 lodd :)
    Superfin giveaway♡

    God helg :)
    Klem

    SvarSlett
  63. Hei:)

    Nydelige smykker!
    Jeg blir gjerne med og tar 4 lodd:)

    Klem Line E.

    SvarSlett
  64. hei!
    Jeg vil jo veldig gjerne være med på din flotte giwe away :)
    trekker 3 lodd !
    skulle gjerne ha linket til deg på faceb. men jeg tror ikke jeg klarer det (har aldri gjort det) . Håper du fikk en fin helg med din kjære :)

    Anita

    SvarSlett
  65. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  66. 2 lodd til meg. Denne vil jeg veldig gjerne vinne! Helt fantastiske premier ;)

    SvarSlett
  67. Flott premie:) 2 lodd:)

    SvarSlett
  68. woow,for noen nydelige smykkker!! det må en være med på;)håper på vinnerlykke med 1lodd;) turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  69. Tre lodd på meg :D (følger,kommentar, og link)

    klem
    Gretema

    SvarSlett
  70. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  71. Nydelige premier!
    To lodd til meg.

    Ha en flott uke
    fra Ann-M.

    SvarSlett
  72. Hei Jeg prøver lykken med to lodd.
    Mvh Hanne Ny
    afrems@online.no

    SvarSlett
  73. 3 lodd på meg - kommenterer, linker og følger

    SvarSlett
  74. Jeg vil gerne være med - har 4 lodder :)

    Her er linket til blogindlægget - og linket til give-away er også ude i siden af min blog :)

    http://mysecretplaceinlife.blogspot.com/2011/11/der-er-en-give-away-hos-mitt-lille.html

    SvarSlett
  75. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  76. Nydelig premie!! Jeg er gjerne med, trekker 3 lykkelodd:) Ha en fin kveld!!
    Klem:)

    SvarSlett
  77. Hei
    wow, for noen smykker. Må bare prøver lykken,
    1 lodd til meg.

    Hilsen Siri

    sirijl@gmail.com

    SvarSlett
  78. Sikke nogle smukke præmier, og sikke en fin blog. Jeg glæder mig til at følge den :-)
    Jeg håber på mit held, og deltager med 4 lodder :-)
    Mange hilsner fra Susan
    http://mylovinggarden.blogspot.com/

    SvarSlett
  79. Ønsker en annen give away... sprayen min...

    SvarSlett
  80. Jeg er med :) deltar med 2 lodd :) deler på facebook :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  81. For noen fantastiske premier! Tar to lodd, jeg, og venter i spenning! (o:

    SvarSlett
  82. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  83. Hei... For noen flotte premier...
    Blir gjerne med på giveawayen med 2 lodd.
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett
  84. Jeg vil gjerne være med, har 3 lodd :)

    SvarSlett
  85. Jeg er med, 2 lodd (kommentar og følger) :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  86. 3 lodd på meg, ha en fin dag :)

    SvarSlett
  87. Heisann :-)

    ♥☼♥ Takk for titten i den fine bloggen. Vil gjerne få være med i trekningen og takker ja til 3 stk lodd. Ha en riktig fin dag! ♥☼♥

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  88. Jeg vil være med med 1 lodd denne gang :)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  89. 45000 besøk skjer nok før du aner det ...
    4 lodd til meg ;-)

    SvarSlett
  90. Lekker blogg og vakre premier. Jeg vil gjerne delta med ett lykkelodd. anikris3@online.no

    SvarSlett
  91. Dette vil jeg være med på , så det blir 3 lodd på meg det, kommentar,følger og facbook.

    SvarSlett
  92. Hei på deg!

    Denne må jeg være med på i siste liten.
    Trekker 2 lodd, kommentar og dele på Facebook.

    Mvh. Guri Marie K.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no
    Har dessverre feil på mailsiden min nå.
    Har også en annen mail: guri_marie@hotmail.no

    SvarSlett
  93. Jeg vil gjerne ha 2 lodd! Så fine ting du gir bort.

    SvarSlett
  94. Hei:) Jeg vil gjerne være med! 2 lodd på meg:)
    vildeholm@hotmail.com

    SvarSlett
  95. Flott Give away 4 lodd på meg:))
    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  96. Hei på deg..Så utrolig fin blogg du har :) jeg vil gjerne være med på trekningen..har blitt følger, liker siden din i facebook og linket tråden din til siden min :) ønsker deg en fin fin søndag! hilsen fra Ann-Christin.

    SvarSlett
  97. Så flott give away :)

    Jeg blir gjerne med på den :)

    2 lodd, for kommentar og følger :)

    ha en flott uke!

    SvarSlett
  98. Jeg vil gjerne være med! Tar 1 lodd. :)

    lazahhh@gmail.com

    SvarSlett
  99. Heihei!

    Så finfin blogg du har!:)

    Har linket til deg på FB, kommenterer her, linket til deg i bloggen min, samt at jeg selvsagt ble følger idag:)

    Så da vil jeg gjerne ha 4 lodd jeg, om mulig:)

    Varm hilsen i kaldt vær;

    Tildemor:)

    SvarSlett
  100. Prøvde å legge inn beskjed tidligere idag, men ser nå at det gikk skeis... Derfor prøver jeg igjen; 4 lodd til meg:)

    Ingen problem å linke til og å prate (på blogg) om "mitt lille slott", det er jo så flott her!:)

    Håper jeg rakk trekningen og at jeg har flaks for èn gangs skyld;)

    Hilsen Matilde!

    SvarSlett
  101. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  102. Jeg blir med. Tar 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  103. Hei på deg!

    Denne har jeg veldig lyst å delta på.
    LIKER facebooksiden, deler med godt over 700 venner, og kommenterer.
    Blir det 3 lodd ut av det???

    Mvh. Guri Marie K.
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  104. Jeg joiner gladelig med 2 lodd :) Tusen takk for fin give-away, kommer gladelig å titter innom her igjen :)
    Ha en fin helg så lenge :)

    SvarSlett
  105. Heisann:)
    Blir veldig gjerne med på din giveaway:)
    Tar 4 lodd jeg - kommentar, følger, linkt til blogg og del på facebook.

    Ha en flott mandag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  106. Jeg er med på dette og tar 3 lodd =)
    Klem Line

    SvarSlett
  107. Wow, det var flotte presanger, blir gjerne med på dette :)
    3 lodd for følger, komentar og link.

    SvarSlett
  108. 2 lodd til meg. Kommentar og følger. :)

    SvarSlett
  109. Jeg tar 3 lykkelodd på årets siste dag :)
    (kommentar, følger og link)
    Spennende og fine premier!
    *håper*

    Klem Gitte

    SvarSlett
  110. Hei Nina :o) Godt nytt år! Jeg vil gjerne være med på din Give Away. Så flotte smykker hadde jo været helt supert å "smykke" seg med på nyåret. Jeg tar 3 lodd. Ha en fin uke i det nye året. Hilsen Torunn.

    SvarSlett
  111. Hejsa ... Sikken en fin og smuk blog du har .. Jeg deltager gerne i din giwe-away med 4 lodder .. Fortsat god dag ... Hilsen Dorthe

    SvarSlett
  112. 2 lodd på meg :) Følger og kommentar :)

    SvarSlett
  113. Hei, kjempefin blogg som jeg akkurat fant!
    Blir gjerne med på den fine give awayen din, og tar to lykkelodd:)
    Klem Anne Lise
    Ps,har en gi-bortvhos meg, -hvis du har lyst å være med!

    SvarSlett
  114. 2 lodd på meg :)
    http://prinsessegrorud.blogspot.com/2012/01/giveaway_11.html

    SvarSlett
  115. Vil gjerne ta to lodd.... Fin blogg du har. Gleder meg til å følge den.

    SvarSlett
  116. Hei!
    Hiver meg på og prøver å snike til meg vinnerloddet :)
    Give away hos meg også :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  117. Heihei
    JEg er med vettu
    Nydelige premier:)

    tar 1 lodd

    klem fra Lill

    SvarSlett
  118. Hei! denne må jeg bli med på! fantastiske premier! jeg tar med meg 3 lodd :-)
    Bli med på min give away også!

    klem jeanette

    SvarSlett
  119. Åh, så nydelige smykker. Har du en nettside hvor man kan se utvalget?
    Kjekt at du har kommet på nett igjen og viste til Give Away'n i ditt siste innlegg, for dette hadde jeg oversett. Linker og liker, er følger og nå har du jo jammen fått en kommentar også ;))
    Skulle bli 4 lodd det :)
    Ha en flott uke <3

    SvarSlett
  120. Jeg vil gjerne være med. Har blitt følger og lagt ut på FB. Trekker 3 lodd :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  121. Fltte premier! 2 lodd på meg, la meg til som følger :)

    SvarSlett
  122. Så spennende blogg, og jeg gleder meg til å følge med deg videre. Jeg tar 2 lodd!

    SvarSlett
  123. Hei hei

    Blir gjerne med :))

    1 lodd til meg !

    Bente

    SvarSlett
  124. Hej :) Jag vill absolut vara med, tar 1 lott :)

    Kram, Nenna

    SvarSlett
  125. prøve meg med to lodd her:)(blir følger) utrolige flotte smykker!! hadde gjort seg i et smykkeskrin på badet mitt <3
    Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  126. jeg følger og kommenterer, så da tar jeg to lodd :-D

    SvarSlett
  127. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  128. 2 lodd her lisbeth_nyborg(ætt)hotmail.com

    lekker premie

    SvarSlett
  129. Hei!
    Jeg vil gjerne være med, 1 lodd.

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  130. Jeg vil gjerne dela, og trekker 3 lodd.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  131. Jeg er med :D deltar med 2 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  132. Et lodd til meg, takk.

    Mvh frk.johnsen@gmail.com

    SvarSlett
  133. Heisann jeg er så klart med=) Jeg tar 3 lodd, kommentar, følger og deler det på facebook =) jeg har sett på den ringen ååå jeg har så lyst på den!! hehe =)

    SvarSlett
  134. Nettopp oppdaget bloggen din og give away:)
    For en super premie - håper virkelig at jeg kan stikke av med denne fantastiske premien:))
    Jeg kjører på med 3 lodd.

    SvarSlett
  135. Vil veldig gjerne være med, og legger tre lodd i potten. :)

    Har et lite lotteri på gang selv, så vil du være med så heng på.

    Hei og hopp, og god helg fra Huldra. :)

    SvarSlett
  136. Gratulerer med nesten 45.000 besøkende !
    for en kjempeflott give-away. Takk for sjansen til å være med i trekningen. Har lagt meg selv inn som følger og linket fra side-bar i bloggen min. Krysser fingrene

    :-) Nina

    PS - jeg har også en blogg-candy hvis du har lyst til å være med

    http://ninashobby.blogspot.com

    SvarSlett
  137. Jeg prøver lykken med 1 lodd. Ha en fantastisk uke. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  138. Heisann!
    Så fin blogg du har :)
    Flotte gaver du har på give-away!
    Jeg tar tre lodd,- følger, kommentar og dele på facebooksiden min mirjamsdrom :)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  139. Tar gärna en lott:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  140. Jeg blir med. Tar 1 lodd.
    Dette hadde blitt en kjempefin bursdagsgave til ei venninne!

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!