27 oktober 2011

En liten tur inne!

Er bare en rask tur inne å kikker litt. Sitter her med tekoppen ved sida mi, å kikker rundt omkring her i bloggeland.
Egentlig så "moter" eg meg til å ta rundvask av huset!!! Vi som har hatt det flotte dagene, men typisk nå i dag sku det regne......eg som sku hive ut tepper, og dyner til lufting. Men været stopper da ikke en driftig dame (kremt....)
Nei der ble koppen tom, så er det vel bare å finne frem vaskebøtta.
I morgen tidligt tar eg med min kjære, og drar til Bodø. 2 netter på hotell, god mat å drikke. Tror vi skal kose oss.

Ønsker alle en fin dag!

Takker for alle det hyggelige kommentarer hos meg, å så kjekt å se dere vil være med på min give away!!

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg sitter nå her og moter meg opp til litt rydding og vasking jeg også.
    Koppen har vært tom en stund, så nå får jeg prøve å komme meg opp av go'stolen :)

    Ønsker dere en riktig god tur til Bodø, og kos dere masse!
    Klem Marit

    SvarSlett
  2. Lykke til med vaskinga!!!
    Og god tur til Bodø!!!
    Kosa dokker!!
    Goe klem!!!

    SvarSlett
  3. Hei Nina! Så hyggelig å få besøk av deg, da fant jeg også veien hit til den fine bloggen din. Håper dere fikk noen fine dager i Bodø. Det var da et utrolig vakkert hus din veninne har kjøpt, morsomt å se bildene. Så fint sjal du har heklet, sikkert deilig å ha rundt seg på kjølige dager. Ønsker deg en flott uke, klem fra Jorunn

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!