02 oktober 2011

Angels of Norway

Sist uke så ble eg forhandler av Angels of Norway sine produkter. Det nydeligste smykker, armbånd, ringer, øredobber m.m Eg kom over siden deres i sist måned på facebook, å kikka på bildene deres. Syntes det var så mye fint, å hadde meget lyst å bli forhandler for Angels of Norway.








Her er noen få produkter....

Gå inn på facebook å se flere produkter. Finner du noe du har lyst på, send meg gjerne en mail, så ordner eg det!!

Ønsker dere alle en ny fin uke!

KLEM

5 kommentarer:

  1. Så mye fint:)
    Ønsker deg en fin uke
    Haldorsdatter

    SvarSlett
  2. Oi, her var det mye lekkert, lykke til da og ha en fin fin uke...klem fra Mona

    SvarSlett
  3. Wow...disse var utrolig lekre. Skulle ikke forundre meg om du om litt får en mail fra meg :-) Ønsker deg en fin Mandag :-) Klem Trude

    SvarSlett
  4. hei! ja de smykkene er veldig fine!!! jeg elsker de! min søster er forhandler og alltid like gøy å se nyeste kolleksjoner og sånn. liker veldig godt den ringen der! den har ikke jeg sett før:)

    SvarSlett
  5. hei ! så flott blogg.. og så nydelige smykker...tror du får snart mail fra nabobygda :-D

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!