13 august 2011

Nydelige lys, som lukter himmelsk!!

Lys!

Var i sist uke i et homeparty hos Lise med den flotte å nydelige bloggen Fossetua . Hadde aldri hørt om homeparty som selger lys, så eg var meget spent hva det skulle være??
Da eg og en vennine kom inn døra til Lise så lukta det himmelsk godt.....tenk att noen lys kunne lukte såååå godt.
Det var te lys i massevis med nydelige farger og dufter, små lys....ja masse lys i div varianter..
 Her sitter eg og kikker i katalogen til Party Lite  
Det ble litt lys på meg ja!! Og neste måned så starter eg også som konsulent der. Kunne ikke la være.... for så utrolige , nydelige lukter det var...mmmm

Eg fikk med meg noen telys hjem som eg skulle teste ut, satte et telys på kjøkkenet her en dag, gjekk så ned for å male noen lister.....på under 30 min så lukta det himmelsk godt i hele etasjen av Rosseessens!!! Må innrømme att eg var meget skeptisk, da hun dama prata så inntenst om det telysene som skulle lukte sååå sterkt. ( avgi så mye lukt) men det gjorde det!!! Så ser eg frem til høsten med mye mere lys


som vil dufte himmelsk......
Andre lys eg har kjøpt gjennom årene, har en knapt kjent noe duft av!!


2 kommentarer:

  1. ååh så deilig da med duftelys;) har noen dårlige erfaringer med enkelte duftelys og blir lett kvalm men det finnes jo også noen som lukter himmelsk. ble nysgjerrig på disse lysene nå jeg. Jeg ble jo invitert til Lise jeg også men det er så lenge siden jeg leste invitasjonen på fb at det gikk helt i glemmeboka;( kunne tenkt ,eg å tent på 1000 lys i kjelleren for der lukter det ikke godt. hehe=) kos deg og ha ei fin uke=) klem

    SvarSlett
  2. Duftelys er bare digg :-)

    Haldroesdatter

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!