28 juli 2011

Kjellerstua....blir større og ny!!

Kjellerstua!

Den vannlekkasjen vi hadde i vinter har jammen ført med seg mye gitt!! Vi var som sagt meget ferdig med å pusse opp huset som vi kjøpte for snart 4 år. Men så kom den vannlekasjen i mars mnd og det måtte rives ganske mye nede i gangen 1 etasje. Vaskerommet måtte skiftes ut...vegger og gulv, gangen nede måtte hele det nye gulvet rives opp...og en vegg skiftes ut. Og da fant eg og gubben ut att vi skulle skifte inngangsparti på en annen vegg....og bygge litt ut!!!!! Og da måtte vi selvfølgelig innlemme den "gamle gangen/inngangspartiet" inn i kjellerstua.....så nå sitter eg og venter på att gubben skal plateslå den siste veggen, så eg kan gå ned å male taket, grunne vegger og vinduer!!!! 

Sånn ser det ut nå...
 Litt dårlig lys....men her er veggen revet ned, og døra fjernet. Vi har satt inn et nytt vindu, der inngangsdøra var.
 Har valgt å beholde det avlange vinduet som stod ilag med inngangsdøra..
 Vi har satt opp mdf plater, men skal ha 2 vegger med taktro, lik dem ute i gangen...og skal legge nytt gulv
 Og den dyre tapeten vi kjøpte for ca 3 år siden.....jaja.. .

Etter vi er ferdig med kjellerstua, så har eg og gubben lovet oss selv, att det ikke skal bli noen nye prosjekter......på.....leeeenge!!

3 kommentarer:

  1. Så fint det blir :-)hehe......låter velkjent det der med ingen nye prosjekter....men så dukker det opp en ny idè, så er det "på han igjen".Ønsker deg en fin kveld :-) Klem Trude

    SvarSlett
  2. Hei igjen :-)
    Hyggelig at du likte veggordet mitt. Jeg kjøper alle mine wallstickers på nettet gjennom veggfolie.no de har utrolig masse fint til en grei pris :-) Klem Trude

    SvarSlett
  3. Hei N ina og tusen takk for koselig kommentar! Så synd med vannlekkasjen, da, kjedelig!! kjenner igjen det med å ikke ha flere prosjekter...Men vips,så er vi igang:-) Nydelig sofa, likte den kjempegodt!! God sommerkveld, Marianne

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!