04 mai 2011

Klar til å pryde et hjem!

Klart til å sendes.....

Da har jeg fått pakket i gavene fra min give away, og skal sende dem avgårde. Men det blir ikke før neste uke...da skal jeg på posten, som ligger 10 mil ifra her jeg bor. 
 
 Vi har et liten postavd her jeg bor, men dem hadde ikke inne norgespakker, så da må jeg til byen. Har en til å pakke inn, men gikk tom for tape!! Jeg hadde noe ruller med gavepapir, i friske farger....der finnes faktisk en del flotte ting fra Ikea til å bruke til innpakning! i love it!!


Takker for hjelpen ifra dere, ang spørsmål om noen hyller.


Ha en fin dag!
 

1 kommentar:

  1. Og den ene skal til meg, thihi tjohoo! :)
    Ps. Har sendt deg en spennende mail ;)
    Klem fra Lise

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!