31 mai 2011

Det går nå da fremover nå.....

Innimellom jobb, skole og kurs, til min kjære så får han litt til til å snekre også...men det går sakte. Men er bare glad, det går fremover med utbygget, som skal bli nytt ingangsparti.

Jeg holder på å fjerne plenen, her ved huset. Vi skal ha den bort og legge singel/krus her. Vi har som sagt lite plen fra før, og nå fjerner eg resten. jeg har lyst å lage til en grillplass her, når vi er blitt ferdig med utbygget. Må se hvordan det ser ut først, når det nye inngangspartiet er blitt ferdigt..
Min kjære kommer hjem fra kurs i kveld, og i morgen skal golvet støpes og noe fundamenter???
Det ble noen få timer med opphold, så nå regner det igjen. Tror vi kan se langt etter sommeren her oppe i nord??

1 kommentar:

  1. Så fin nyhet litt lengre ned her, gratulerer så mye til dere ღ Veldig godt skrevet og sterkt å lese... Spennende også med nytt påbygg, og evt en grillplass. Kanskje en grillplass med tak over, hihi… tenker på da på vær og vind – for det er alvor hvor mye regn det har vært i det siste. Håper bare at juni og resten av sommeren blir bedre med høyere temperaturer og lite vind :) Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!