14 april 2011

Værbitt......og gammelt

Er da kommet hjem igjen fra besøket i Stavanger....ikke forandringer til min kjære morfar, men han skal nå få komme på et sykehjem. Mye bedre enn hjemme!! Tok med meg fotoapparatet, å tok meg en tur til huset til morfar.....

 Ja her bor min kjære morfar....i det GAMLE gule (en gang).....ikke innlagt varmt vann eller toalett....ja det finnes forsatt hus, uten dem vanlige standard fasiliteter!!!
 Kjøkkenet hos mine besteforeldre, som jeg har kosa meg oppover årene....
 Ikke mye kaffekoking nå fremover.....
Kaffekroken til morfar........


Alt er ingenting uten kjærlighet.

3 kommentarer:

  1. koselig kaffekrok han har hatt da:) så bra at han har fått sykehjems plass da, det er jo så mange steder der det er vanskelig å få plass... Jobber selv på sykehjem. og det er ikke bare bare for de pårørende når sine foreldre/besteforeldre kun får korttidsplass når de trenger helttidsplass... håper det går bra med deg:)

    SvarSlett
  2. Ja , det var værbitt og gammelt :-)
    Men , jeg synes kjøkkenet var sjarmerende :-)
    Kunne godt tenkt meg ett sånt kjøkken jeg :-)
    ( men det kan nok ikke mannen min tenke seg :-)

    SvarSlett
  3. Så leit å lese om at bestefaren din har fått slag! Stakkars deg! Det er vondt når de man elsker ikke kjenner en igjen...man har liksom mistet de selv om de enda lever. Kjempebra i alle fall at bestefaren din har fått plass på sykehjem! Utrolig at noen enda lever uten innlagt varmtvann og toalett. Huset så rimelig falleferdig ut også, men jeg ble overrasket over kjøkkenet. Det så kjempekoselig ut :) Ta vare på de gode minnene du har derifra :)
    Ønsker deg alt godt, og sender deg en stor go klem!
    Klem fra Lise

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!