29 april 2011

1 premie 2 premie 3 premie på min give way!!

Heia dere har enda en sjangs å bli med på min Give away!!

Men her viser jeg dere premiene på min give away, som vil bli trekt i morgen kveld, så hiv dere på....enda god tid til å delta.

 Lampe fra Home&Cottage, med stoff på ledningen (kan tas av)


 Serveringbrett fra Trend design, servitter og telys kommer også derifra.



  2 søte glasskrukker fra Miljøgården og 2 knagger fra Trend design.

Jeg vil også trekke 2 trøstepremier.....en liten overrasskelse.


                                                          Klem Nina

4 kommentarer:

  1. Herlighet for noen nydelige premier, er glad jeg deltar, får bare håpe jeg har lykken med meg :))
    Syns krakken på innlegget under her var kjempefin, skikkelig tøff :))

    Ha en super helg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  2. Wow! Så flott premier du deler ut! Krysser fingrene maks her :)
    Ps. Det er vist påmelding til inspirasjonskvelden hos Askeladden. Det kan du gjøre på Haf sine sider, men jeg skal skrive et innlegg om det snart og legge ut linken til påmeldingssjemaet :)
    Ønsker deg en god helg
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  3. Å så spennende, jeg vil gjerne være med trekkingen. Flotte premier.

    SvarSlett
  4. Herlighet for noen nydelige premier, den lampa var kjempe fin! :) Gleder meg til trekning i kveld, og krysser fingrene! ;) Ha en fin dag, håper det er sol hos deg også!♥

    klem Frøken H

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!