25 mars 2011

Vår.....nope ikke her!!

Som overskriften sier så er det ikke noe VÅR i vente her jeg bor, i ei lita bygd her på Helgelandskysten. Tror nok det blir ei stund til vi får den her, ser det ut som??? Har nå snødd i flere dager, og blåst dag som natt, et skikkelig snøkov....som dem sier her!! Jeg har bruka dagen til å rydde å styre på innfor husets 4 vegger, bare ut for å lufte tepper, i snøstormen som har vert nå i dag.

Har da også skifta litt rundt på div møbler og tilføyet noe nytt også da!!! Klarte ikke å la ver å kjøpe denne flotte skrivepulten, som kommer fra Miljøgården.
Og jeg har også fått tak i gamle kofferter, som jeg har sett hos mange andre!! Synes dem er så flotte!!
Denne stolen og kommode/bord har følgt meg i mange år.....er 2 av mine "små møbler" som jeg liker veldig godt....og som passer inn i det fleste rom.
Bytta ut dem hvite lysa, med noe farger.....blått som jeg er så glad i. Og blått er en farge som går igjen hos meg....hele fargeskalaen mørk blå til den lyseste sarte blå fargen.
Og litt forandring på stuebordet.....


Ønsker alle en god helg og hjertelig velkommne til nye følgere hos meg.
Det blir jobbehelg på meg, 3 nattevakter......så nyt helga folkens!!

7 kommentarer:

  1. Hei !
    Har vert inne å kikket hos deg nå, du har et utrolig vakkert hjem å så fine bilder, legger meg til som følger å gleder meg til å se mer fra deg :) Vil også gjerne være med på din giveaway skal linke så da blir det vel 3 lodd på meg !

    Ha ei kjempeflott helg

    Klem Mette :)

    SvarSlett
  2. Hei=)
    SÅ LEKKERT!! liker alt, jeg fra tapet til interiøret! Og den pulten var råfin. Skjønner godt at du bare måtte ha den =)

    Ang vår, så er det fremmedord for hvergudene her oppe i Troms også. Snør som bare det! Vi får bare smøre oss med tålmodighet!=)

    Ønsker deg gode og rolige vakter i helgen=)

    SvarSlett
  3. Hei! For noen fine bilder, og den tapeten var bare rååålekker!! Vet inderlig godt hvor kjipt det er å se snøen lave ned når en lengter mot vår - her er det heldigvis full snøsmelting på gang - endelig!! Ha en fin nattevaktshelg - "føler" med deg - neste helg er det min tur.. Klem Cecilie

    SvarSlett
  4. åh vilket mysigt hem du har ,önskar dig en trevlig helg
    Kram Jeanette

    SvarSlett
  5. Så utrolig fint du har det!
    Ikke noe vår her på Frøya heller :(

    God helg
    Eva

    SvarSlett
  6. Hei, hei! Kjempekoselig hjem du har!! Her har nok våren kommet litt lengre, men fremdeles ligger det mye sne på bakken. Ha en flott kommende uke, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  7. Hei Nina Iren
    Ja, usj for et vær vi har hatt i det siste – helt utrolig!!! Ikke noe annet enn å holde seg innendørs her nei ;) Nydelig skrivebord du har kjøpt deg, denne kunne jeg godt ha tenkt meg :) mange flotte detaljer her hos deg, og koffertene er bare skjønne da… Koselig bilde fra sofakroken din – og for et herlig skjermbrett du har bak der!!!! Kan jeg spørre hvor du har fått tak i et slikt vakkert møbel?

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld, og uke som kommer… Klem fra Mette

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!