08 mars 2011

Valgets kvaler????

Som sagt så har vi vannlekasje, å det tar tid før vi får gjøre noe med den.....men det er jo kjekt å planlegge hva enn skal innrede med på vegger  å golv!!! men det vet jeg hva jeg vil ha...      
Men hva slags møbler jeg skal ha i kjellerstua er en anna sak??? Har kikka litt på denne serien fra Ikea, som jeg liker veldig godt....men så hva slags farge skal enn velge på det møblene??                                                                                                                                         
I taket i kjellerstua er det hvite plater, å på veggene skal vi sette opp mdf plater som skal males hvite eller i enn slags beige farge....klarer ikke å bestemme meg enda!!! Å på golvet skal vi legge golvbelegg som ser ut " som et tregolv" I farge gråbrunt!!! Og den ene veggen skal jeg sette opp grove planker som skal beises i en slags gråbrun beis.....den skal jeg blande selv....så jeg får den rette fargen!!!                                                                             
Ny sofa en stor god sofa skal også ha...men den har vi ikke kikka på enda....er så mye å velge mellom!!!  men min kjære er da førnøyd med mine planer.....få tven ned i kjellerstua og noe godt ligge....mens han ser på tv!!                                                                                                                                              

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!