13 februar 2011

Soverommet, litt forandring!

 Fikk det her for meg en dag, at det hadde vert litt finere med litt farge på soverommet, siden jeg er nokså lei av alt det hvite. Som sagt så gjort. Men jeg kjøpte først en brunfarge som jeg ville male med....men klarte ikke helt bestemme meg???
 
 Så jeg tok en farge fra gardinen som jeg har der på soverommet. Jeg ble da fornøyd med fargevalget mitt!! Så spørs det om min kjære vil oppdage det, når han kommer hjem på torsdag??
 Helt ærligt så tror jeg IKKE han kommer til å merke noe!!!! Er så vant med mine skiftninger og ommøblering i huset.....så jeg tror han har gjett opp!!!!





4 kommentarer:

  1. Så nydelig farge! Ble kjempefint!

    Ha en fortsatt herlig søndag!

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  2. Hei!
    Likte fargen på sovermmet :)
    Dus og gav meg ein sommarfølelse.

    Ha ei fin veke :)

    SvarSlett
  3. Det ble da en viss forskjell og så nydelig farge.Virkelig et hærlig soverom du har.Flere som er blitt " gjett opp" av mannen..hi..hi.
    Skrev om netopp det jeg også i innlegget mitt idag.Utrolig Hva de mennene våre må venne seg til, ikke enkelt å bo sammens med en interiørfrelst dame!
    Ha en fin ukestart, klem Sissel

    SvarSlett
  4. titter innom en tur..
    Å såååå fint det ble!! stor forandring.
    Det var en utrolig lekker farge!!:)

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!