27 februar 2011

Søndag...

 Da er det på tide å rydde bort alt nede i gangen der vi har hatt en liten vannlekasje!!!!! I morra kommer dem å river opp golvet å skifter ut vegger med fugtighetskader på. Og jeg fikk gehør på mine nye ideer, av min kjære.....


 Så da forsvinner tapeten på veggen....og det hvite golvet!!! Det som blir igjen er det hvite taket og 2 hvite vegger....så i morra skal jeg kjøpe noen treplanker som enn egentlig bruker å kle huset med ute!!! men dem skal brukes inne!!! Så jeg ser frem til det er tørka opp, å vi kan starte med å forandre rommet ( gangen nede)


Så jeg håper det blir bra til slutt??? Men et helt nytt rom, å stil blir det ",) men bilder kommer, når det er ferdigt.....men det vil vel ta litt tid med å få det tørka opp......men jeg kan vente jeg!!Planlegger litt videre på å gjøre noe annet i kjellerstua!!!! men det er litt husj husj enda!!!!

Takker for det hyggelige kommentarer dere legger igjen her inne, setter så stor pris på DERE alle. Ha en forsatt fin søndag!

3 kommentarer:

  1. Det hørtes spennende ut ;) Gleder meg til å se hva du har tenkt å finne på :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  2. Så kjekt,,,det høres spennende ut med utepanel inne!!!
    Gleder meg til å følge med på hva du finner på :o)
    Ha en fin kveld!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  3. Dette høres spennende ut, gleder meg til resultatet :)

    Kjedelig med vannlekkasje, men aldri så galt...

    Nyt kvelden og den nye uka..

    Klem

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!