28 januar 2011

Med ønske om god helg!

 Er bare innom for å ønske dere en riktig god helg. Her vert en tur hjemme i Stavanger for noen dager, måtte ned å hilse på mine 2 store gutter. Ellers så ble det en del turer rundt i butikker for å se, men det ble faktisk ikke noe som ble med hjem!!!!!!


 Er på utkikk etter noen skilter som jeg har sett på nettet, men finner ikke ut hvor dem kommer ifra, såg dem i en repotasje!!! ingen opplysninger om det flotte skiltene.


Så jeg vuderer å se om jeg kan lage noe selv.....skrev ned teksten da.....så det har jeg. Her har jeg vert inne på Picnik sine sider å funnet noen bilder, som jeg skrev tekst på selv!!

Ellers så vuderer jeg å male en vegg på soverommet våres, men kan ikke bestemme meg for farge jeg vil ha????? Grått eller i bruntoner??? Noen som har fargeforslag til meg??

1 kommentar:

  1. Så fine tekster :)

    Kunne tenkt meg en gråfarge på soverommet eg:) Men en lys en- er så redd for at det skal bli for mørkt!
    Men våres forblir nok kvitt- det blir eg aldri lei av. Tror vi har hatt 4 forskjellige farger på soverommet- men har landa på kvitt ja ;)

    God helg til deg♥

    Klem Anita

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!