13 januar 2011

Januar.

 Er ikke mye som sjer her for tiden, inne på mitt lille slott. Jeg jobber mye for tiden, masse nattevakter og skal nå starte på skolen. Jeg skal utdanne meg som helsefagarbeider og det tar 3 år. Bedre sent enn aldri!!!!

 Jeg har heller ikke noe prosjekter jeg holder på med for tiden, er så sinnsykt kaldt å stå ute i garasjen!!!! Skal egentlig lage meg et nytt kjøkkenbord da, men gubben har ikke tid til å snekkre litt.....han også har kommet seg på skolebenken igjen, så her i huset er det bare skolearbeid for øyeblikket.......

 I dag såg jeg sola for første gang!!! Helt skjønt, men tar nok en måned ti,l før den skinner inn stuevinduet. Nå skinner den bak fjelltoppen, men gleder meg til att dagene er blitt lengre å lysere, men sånn er det nå å bo i nord norge. Vil jeg ha en tidlig vår....så får jeg dra hjem en tur på ferie til Stavanger......

 Ellers så har jeg hekla en del tepper i vinter.....ble nettopp ferdig med et grått teppe, det sku bli større men dem hadde ikke mere garn igjen på butikken, og jeg har ikke tolmodighet til å vente....

Er forsjellige garntyper i og div gråfarger, men det synes ikke på bilde ser jeg. Og sølvtråden viser ikke heller???
Nå skal jeg ta meg en kopp te, og ta meg en liten runde her inne i bloggeland. Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Så bra at du skal på skolebenken!
    Det er bedre sent enn aldri!
    Koselige bilder fra slottet ditt!!!
    Koselig å hilse på hos deg!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Hei, tusen takk for kos hilsen hos meg :) Jeg har sendt deg en mail ang. englevingene..

    Så flott - lykke til med skolegangen!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!