31 desember 2010

Snart nytt år...og nye muligheter!!


Når mann rydder vekk jula....så blir det alltid "rom" for å flytte litt rundt på møblene...så jeg styra å kosa meg i går da....var faktisk godt å få bort julepynten. Flott å koselig å ha det fremme, men jammen så fort lei jeg blir av den. Så nå fikk kurvstolene en "ny " plass i stua.
 
 Og den lysestaken fikk også en "ny" plass....men er litt usikker på å ha den stående der i høyden???? passet bedre på gulvet?


 Fant frem det store runde fatet, å samlet en del lysestaker......åhhhh....så koseligt som min lille snuppas sa! Og den skåla med snop.....er det ikke spist mye av i jula.....4 kg er borte fra min kropp???? Ikke vet jeg hva som er sjedd....(bare litt mere bevist hva jeg spiser i det siste) men kjekt er det nå!
 Og dem 2 stolene til venstre fikk "ny" plass med sofagruppen......går å venter på sjeslongen Ektorp fra Ikea, skal egentlig stå der stolene står nå.....men først må enn komme seg til Ikea, den nærmeste ligger i Trondheim!!!!


 Litt nye puter, gjør en stor forskjell..............


Og her sitter jeg akkurat nå, og inntar min frokost....ikke lenge siden jeg stod opp...mann på jobb og lillemann til svigerfar......og jeg skal tilbringe nyttårshelga på jobb....har 3 nattevakter nå....

Så jeg vil ønske alle et godt nyttår.....med masse nye muligheter og utfordringer.
Kos dere

Klem fra Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!