21 november 2010

Søndagsettermiddag......og besøk hos dere!

 Jøss i dag har jeg jammen vert mye på besøk.....Jeg har tatt meg god tid å besøkt dere alle, fått både te, brus, sjokolade, kjeks å nå kakao med krem på toppen!! Enn må jo kose seg når enn sitter her foran pc skjermen og går på besøk til alle det flotte bloggene som er her. 
Jeg er så meget imponert av alle det flotte hjemmene her inne, med hver sin stil å sjanger.
Enn blir rett å slett målaus av alt det fine enn ser, å kor kreative dere er.....med møbler, noen tøystykker, doruller, papp med litt lim å flotte blonder å bånd, jeg kan forsette i det uendelige...ja helt målaus.


 Og jeg sitter her å kikker å kikker....med penn å papir ved med min side. Enn kommer jo over så masse ideer, når jeg kommer på besøk til dere. Ting som jeg vil prøve på selv, eller så er det så masse flotte gaveideer dere også lager, som jeg også ville hatt selv eller skal prøve meg på!! I går prøvet jeg med på, til å fra lapper som jeg skal ha på julegavene som er pakket inn. Kosa meg i over 1 time med å finne bilder, og legge til tekst.....fikk tips ifra bloggen Fossestua. Ho laget så nydelige edikketter.



 Ellers så har dere så mye utrolig fint dere skal bruke, å pynte til jul med. Jeg var i skogen her en dag å henta noen kvister som jeg skal spraye hvite. Dem skal jeg ha i denne flotte muggen fra Miljøgården. På kvistene skal jeg ha noen hvite søte små fugler som jeg kjøpte her en dag. Og noen små glassbeholdere, så en kan ha blomster i. Hvite roser blir det da. (Skal vise bilde av det senere)


 Jeg gleder meg til juleblomstene kommer i butikken......ikke kommer så mye her oppe enda, i kalde nord. Skal ha juleblomst å noe pynt i denne lyslykta her, tenkte jeg!! Jeg ser så smått att jeg liker mere å mere av det litt grove, rustikke å industriele stilen......ska ver ærlig att jeg er litt lei av alt det sarte å romantiske shabby chic stilen. All ære til dem som gjennomfører hjemmet sitt i den stilen, for det er HELT nydeligt! Men jeg vil ha mere kontraster i mitt hjem. Jeg ser jo stilen forandrer seg også i det store butikker.....nå heller det mot det litt "grove".


 Men takk å pris att vi alle har hver sin stil.....tenk kor kjedeligt det hadde vert vis, alle det hjem var like!!!!! Da må jeg få si jeg er meget imponert av dere, som er så flink til å blande gammelt å nytt (jeg prøver selv) men dere er så mye flinkere en jeg!!! Jeg kikker titt å ofte inne på Finn.no.....men ser jeg noe, så er det alltid milveis langt borte!!!!!!!sukk!!
 Vi har et sånt standard hus......men mitt største ønske er å eige et sånt langt Nordlandshus....ønske..ønske... Med mange rom, med tregulv å gammelt rundtømmer på veggan. Noen av dere har "gamle" hus, som er bare så utrolig flotte å med 100 % skjarme i hver krinkel å krok. Å kor dyktige dere er til å resturere,( Ja med mange 1000 timer med slitt å stev å masse kroner i utlegg. Ikke minst!! Men såååå utrolig flott hus det blir til slutt da. Men jeg får drømme videre........


Jeg ønsker dere en riktig god søndagskveld, å takker for mitt besøk hos dere.......kommer snart innom igjen!!

LIVET ER DET SOM SKJER DEG, MENS DU PLANLEGGER ALT DET ANDRE DU SKAL GJØRE.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!