26 november 2010

Hagemøbler inne......går så greit så!!

 Først må jeg si....ehh glemte å gjøre alle det leninger...mere diskre!!! Men men... Jeg fant ut her en dag da jeg leita etter juletrefoten (som hvert år er et mysterium, på hvor den blir av???) att det var for gale det flotte hagemøblene sku stå der i boda......stuvet bort helt til neste vår/sommer.


 Så da ble dem henta frem.....og etter litt ommøblering så fikk dem plass i gangen våres. Så nå står benken, 1 stol og 1 bord til "pomp å prakt" fremme.


 Og denne stolen her klarer jeg ikke å kvitte meg med....håper en gang jeg skal få den trekket om, tør ikke prøve på det selv, siden det er så mange sømmer i ryggen på den!! Så noen pledd får gjøre nytten en god tid fremover. Synd det ikke er noen møbeltapetserer/trekker her oppe i nord!!
 Kommoden og speilet fra Ikea liker jeg kjempegodt, gode skuffer som enn får plass til alle det luer, skjerf å vanter. og ikke minst all flece genserne som finnes i dette hus!!!! ( denne døra skal ikke skiftes ut, siden vi skal tette igjen den, fant vi ut!! vi skal ta det planlagte lille rommet, som sku ver et toalett......å heller bruk det rommet til å få større vaskerom) me like.!
 Her er bordet, holder på å maler en trekasse som ska få stå undet bordet, hva den skal brukes til.....vet jeg ikke enda!


 Og her er stolen som hører til sommermøblene. Kjøpte for en stund siden denne stigen på Home&Cottage som jeg egentlig skulle ha på soverommet, men stod bare iveien  for døra.....så nå er den flyttet ned her, passet flott til å henge noen av mine skjerf på......
Drømmer forsatt om ny trapp......men ikke priotert enda...tenkte jeg sku prøve å rive av golvbelegget som ligger i trappatrinnene, å få malet resten av trappa. Men belegget sitter som støpt fast jo???? Et trappatrinn har jeg fått fjernet, derfor et teppe der...ehhh mange trinn igjen!!!! Men keep on girl!!!

5 kommentarer:

  1. Kjempekoselig,kan da godt ha hagemøbler inne,spesielt når de er så fine. :)
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  2. Ja hvorfor ikke bruke de når de alikevel trenger å være inne på vinteren:) kjempe fine møbler da! og de passet fint inn!
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte og inspirerende bilder :))
    God Helg.
    Klem

    SvarSlett
  4. Så koselig og fint du har det!!!
    Elsker fargene dine. Helt vakkert.

    Ha en fin helg du også. :)
    Klemmer
    Anine

    SvarSlett
  5. Koselig!
    Ja hagemøbler inne går helt greit
    i den landlige stilen mange av oss har.
    Jeg har og et hagebord og en stol i stua!!
    Lykke til med adventspyntinga!
    Ha en strålende helg!
    Store klem fra Sol

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!