30 oktober 2010

Venter på tørke!!

 Denne sjenken har stått lenge på vent i garasjen....til oppussing!! Og nå endelig tok jeg meg tid til å sette i gang med malinga. Som enn ser så ble den hvitt. Jeg har tatt å malt det 2 strøket nå i dag, og venter på att det skal bli tørt.....så enn for sette den på plass!!
 Det kjekkeste blir da i morgen....når enn skal finne frem ting som enn har lyst å ha stående fremme på sjenken. Sjenken har fått plass i kroken på kjøkkenet.


 Litt spraying er det også blitt i dag, 2 lampetter i messing fikk,  noen omganger med sinkspray og hvitt spray....
Enn kan finne så mange vakre messing lampetter, når en leter litt rundt omkring på div loppemarked....klipper bare av ledningen, tørke av dem litt....så spraye i vei!!

Håper å tenker.....det blir trekning på min give away i det nærmeste dagene....ikke lenge til besøktelleren runder 10.000....uttrolig kjekt med så mange besøk.....vil takke så mye!

7 kommentarer:

  1. Kjempeflink du har vært!
    Skjenken var flott!
    Den sinksprayen skal jeg jammen prøve!
    Lampetten ble jo rå tøff!
    Takk for tipset!
    Ha ei kjempefin helg!
    Store klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Heisann! Tusen takk for koselig hilsen du l igjen hos meg for litt siden:)
    Nydelig skjenk! Og den ble lekker i hvit!
    Smart idden om å bare klippe vekk ledningene..den skal jeg huske på;)
    Flott "tavlen" med hønsenettingen!

    Ha en super helg:)

    SvarSlett
  3. Nydelig skjenk!! Kan nok tenke meg du gleder deg til å stæsje den opp ja : )) Blir nok gøy!! Gleder meg å se!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Så fin den sjenken var :)Har en nesten maken stående i stua, som jeg er kjempeglad i.
    Fine tapeter du har på veggene også :) Gratuler med snart 10 tusen treff :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  5. Kjempefin skjenk,jeg liker også
    tapetene dine. Nydelig blogg ,
    gleder meg alltid til dine
    innlegg. :))
    Klem Mette.

    SvarSlett
  6. Den zinksprayen så virkelig fin ut -ble skikkelig zink så det ut som.Kan jeg spørre hvor den er fra?? Fikk lyst til å frese over et par ting med slik spray!

    SvarSlett
  7. Åhh, men så flott dette blir ;))

    Og er helt enig med deg! Det gøyeste er jo å pynte ;)

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!