13 oktober 2010

På tur hjem....

Endelig skal jeg en tur hjem.....til Stavanger. Hjem til mine 2 barn (barn å barn da) 2 voksne gutter er dem blitt da, på 18 og 22 år!! Jeg fikk her 14 dager er så inntenst savn etter dem....kjente det langt inne i magen min, har ikke sett dem siden februar i år....å det er altfor lenge siden. Jeg deres mamma bor som sagt i ei lita bygd 10 min ifra Mo i Rana....med mann å deres lillebror på 10 år. Dem 2 eldste ville ikke bli med opp til nordnorge, trivtes så godt der nede, så dem flytta til faren, da vi dro oppover her. Men nå i morra skal jeg, lillebroren deres å ei god vennine av meg dra til Stavanger.....besøke familen min, barna mine....og ikke minst sjekkke rundt på ALLE det kjekke butikker som finnes der nede!!!

Reisefeber JA.....

Ha en fin kveld...til dere alle!

1 kommentar:

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!