01 oktober 2010

Ønskelista mi......

Når høsten kommer så "dumper" det er del kataloger ned i postkassa. Og der er det mye fint å se på. Kataloger ifra Bohus, Skeidar, Ikea og mange flere. Jeg har kikket i dem alle, og noe skal få vera med meg hjem!!

Sånn så denne lampen ifra Ikea, en nydelig glassfot med offwhite skjerm.
og denne skal få lyse opp kontorpulten, på kontoret. Vi trenger noe mere lys her oppe i nord, når mørketida kjem om litt!!

Men den som jeg ønsker meg mest er, denne sjeselongen Erktorp fra Ikea.....med hvitt trekk. Den blir hjertelig velkommen inn i stua, med en pute og et pledd i!!!

og dette Arthur bordet fra Bohus skal få stå i gangen våres, med litt pynt på toppen.....og kurven Farmer fra Bohus skal nok fylles med noe i.

og om 14 dager skal jeg hjem en tur til Stavanger, og det er det mange flotte stor å små butikker som skal besøkes, blandt denne butikken se Her

4 kommentarer:

  1. Lampa fra Ikea med glassfot står på ønskelista mi å! Sist jeg var på Ikea var jeg så usikker på om jeg skulle kjøpe den og smarte meg lot være:( Så den blir det første som havner i kurven min neste tur:)
    God helg!!
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  2. Liiiiiit misunnelig bare....Den Franske Landstil har jo bare bittelitt (kremt) utvalg av lekkerbiskener!!!! Du får ha god tur til Stavanger da....ta masse bilder :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  3. Read More Here content find here more helpful hints visit this website get more

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!