10 oktober 2010

Litt om ALT!!!

Fikk pakke i går fra posten, endelig! Kjøpte dette etasjefatet fra Jotex. Var virkelig fint da jeg fikk det pakka opp, å satt på plass. Med litt stæsj til pynt. Men tror det skal bli litt pause i nye annskaffelser av nips og stæsj!!!!!! Vis en åpner skap, skuffer og ikke minst esker i kjelleren så finner jeg nok mye der også???? Er enda noen få esker som ikke er helt pakka opp siden ifjor, da vi flytta inn i huset vi kjøpte. MEN HVEM tenker på det, NÅR enn ser noe fint som enn liker????? ehhhh ikke jeg.....
Men fatet (måtte) jeg ha.......
Flytta litt rundt på noen få møbler i går, skal ha det bordet som jeg kjøpte på loppebutikken.....her ved sia av stolen, tenkte eg????? Men få se hvordan det passer inn, når det siste strøket er tørka!
Har fått opp lampen jeg kjøpte hos HOME&COTTAGE, men ikke strøm i enda.....glemte å kjøp med meg ledning å støpsel!!! grrr grufmmm... ordne det i morra, og få strøm i og hengt opp i rett høyde.
så en kjøkkenstol til overs.....den havnet inn i stua, for en stund.

Er det noen som har en kreativ ide til adventkalender???? så mottar jeg den MED STOR TAKK!!!Har i dag leita etter det i juleblader, kikka på nettet men fant ikke noen ting......så jeg spør dere!!

8 kommentarer:

  1. Det var et kjempefint fat! :)
    Samle det du vil kvitte deg med da å lag en salgsblogg!!?? Gjenbruk vettu :)
    En manns skrot er en annen manns skatt osv :)

    Ha en gooood søndag da!

    SvarSlett
  2. for et flott fat - ikke rart du måtte ha det. Må kjøpe meg et nytt jeg også - hadde et fra ikea med det gikk i stykker :( mange fine bilder - du har et flott hjem
    hilsen anita s

    SvarSlett
  3. NYDELIG!! Går det an å ha det så vakkert! JA!! Hos deg:) Det er så fantastisk:)

    KLEM:)

    SvarSlett
  4. vet ikke om du får to kommentarer nå?
    Den ene forsvant :-)!
    Men her er jeg igjen.
    Kjempefin blogg,som jeg vil følge!
    ang. advent kal.
    Jeg pakker gavene fint inn,
    med et langt bånd på hver med dato.
    Legger alle pakkene i ei koselig korg eller kasse.
    Lar bånda henge utforbi.
    Da blir det ekstra spennende
    for ungene hvet ikke hvilken pakke som hører ti datoen før de drar i båndet.Funker hos oss.Besøk meg gjerne på den nye bloggen
    Blomster i livets hage.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  5. Nydelig stettfat:) Kjenner meg litt igjen i det med skuffer og skap..:) hihi, men kjekt å ha litt å bytte på.
    De andre tingene du viser frem er også skjønne.

    Ønsker deg en flott søndagskveld!

    Klem fra Thea

    SvarSlett
  6. Rart det der... Man får lissom aldri nok av stæsj... Ser bare sååå koselig ut den stolen din:)

    Ha en herlig uke!
    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  7. Så flott stettefat! Kjenner også igjen dette med skuffer og skap ja. Men så finner man noe man bare Må ha ;)
    Koselig blogg du har, takk for titten.
    Klem T

    SvarSlett
  8. Såå mye lekkert du viser! Du er flink:-) Elsker den god stolen i kurv:-) Håper du får en fin dag videre..klem Stinemor...

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!