30 august 2010

Høsten kommer!!

Enn må bare se.....at høsten er på vei!!!! Iallefall i min hage og blomsterpotter. Ikke mye praktfulle flotte blomster igjen, som enn se her!!!
Derfor har jeg fått noe nytt til, å pynte med ute. 5 stk for kr 100,- på Plantasjen. Flott rosa farge. Håper Høstlyngen vil stå å pryde, enn stund fremover!!!
Rydda bak huset her en dag......da denne plutselig dukka opp!!!! En gammel søppeldunk som ble bruka før!!! Jeg drog den frem...etter mye pes og stønn..... og plassert foran med garasjen. Vuderer hva jeg skal gjøre med den??? Noen Forslag???

Vil med det samme takke for det hyggelige kommentarer på min blogg, DERE alle er så FLOTTE!!

Ha en flott uke, å kos dere med den flotte høsten som er på vei!!

4 kommentarer:

  1. Hei Nina :)
    Den søppeldunken var flott! Hva med å lage deg en plantekrok...der du kan potte om blomster ol , og seff ha vakkert stæsj...da kan du bruke søppeldunken til å ha blomsterjord eller lekakuler i:)
    Så slipper man de hersens blomsterjordposene, som jo ikke akkurat er dekorative, hihi :)
    Ps. Hjerteranken vokser og trives som bare det her :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  2. Heisann! kjekt du skrev en liten kommentar hos meg:) huset vårt ligger helt på tuppen, -når du kjører forbi skolen, følger du bare veien til rett før det går nedover...der ligger huset ca 200 meter fra veien, nede til venstre. Det var et hus som ble bygget til moren til bonden (som jeg ikke husker navnet på), så det er ikke tilhørende løe. Men kanskje like så greit, siden vi ikke har kyr :)) Er tilflyttere både min mann og jeg, men er blitt sååå godt tatt imot av lokalbefolkningen - føler oss mer hjemme her enn noen annen plass!

    Kjekt du vil titte innom meg videre, jeg vil gjerne følge deg også. Fin blogg, takk for du deler ;)

    Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Hei..
    Kjempefin den blomsterpotta på midterste bilde og nå er det tid for lyng ja.
    Har også plantet min første lyng og det er snart på tide og handle inn noen til som kan erstatte noen visne sommerblomster :))

    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  4. Her på gården sto det også gamle søppeldunker. Jeg har plassert en i låven og en under låvebrua - og bruker dem som søppeldunker. Det er så mye som plutselig skal kastes og greit å ha et sted å kaste det med en gang. Hva med i garasjen? Forslaget med plantejord var også godt.

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!