26 juni 2010

Perfect Home- gjør ditt hjem vakrere....

Jeg har har bestilt en del ting ifra home partys....PERFECT HOME....det var mange flott ting der NÅ. En stor flott uketavle....
Og en nydelig ramme, som enn kan sette flere bilder i......skal ha bilder av mine barn, må bare finne frem noen bilder i svart& hvitt bilder....
En krittramme og en bilderamme i samme serien ble også tatt med!!!
Kansje eg kan bruk den til å skrive besjed.....at dem må slutt å SLENGE ytterdøra igjen!!!!! Gjør ikke annet enn å skifte lyspærer i taklampen!!!! Hele huset rister når mann og barn skal lukke ytterdøra!!!!
Jeg har kosa meg med å få det flotte tingene på plass nå i morges......ikke mye vær til å være ute i.....det regner forsatt!!!! Enn begynner å få panikk snart!!! ser ikke noe sommervær i sikte enda!! Å det er tomt for prosjekter inne også, som skal gjøres.....male dem siste listene som skal være litt rundt i huset FRISTER IKKE!!!

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg.Så morro å se at det er noen andre som også liker det SORTE i interiøret!Jeg er da veldig glad i å bruke det hvite også,men til tider synest jeg det kan bli kjedelig med bare det,så derfor de hvite og sorte kontrastene.Må bare skryte av den kjempeflotte bloggen du har,her inne var det mye å se.Legger meg til som følger og bloggen din til listen min.Så masse nydelige ting du har shoppet,de passet så fint inn hos deg.Ha en fin lørdagskveld,klem sissel

    SvarSlett
  2. Å, så mye lekkert du hadde funnet deg! Tør ikke dra på sånn Perfect Home-party, jeg. Frykter det fort kan bli litt dyrt... (he-he)

    Syns du har en koselig blogg. Håper det er ok at jeg legger meg til som følger?

    Ha en fin dag videre.
    :)

    SvarSlett
  3. Her var det jo mye fint!! Likte veldig godt ukestavlen. :D

    Klem Madelén

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!