21 juni 2010

Award

Jeg har fått min første adward! Jeg har fått den fra den nydelige bloggen Villa Klaraberg. Jeg vil takke så mye, og setter stor pris på adwarden. Da skal jeg fortelle 7 ting om meg selv, men først vil jeg sende Adwarden videre til......noen flotte blogger

Englehvitt
Lene`s hus & hage
Balke
Dans på roser

Noen ting om meg selv..

1. En hyggelig men sta jente, som vil ha ting gjort!!!
2. Som er så heldig, å ha 3 flotte gutter....som er snille å greie.
3. Har for mange ideer og altfor lite tid....som ønsker dagene var litt lengre til tider!
4. Fant verdens beste mann, som ble min, for 2 år siden.
5. Er omtenksom, og tar vare på dem rundt meg.
6. Lever livet, med det det innebærer....skal sitte på gamlehjemmet....humre å le, for meg selv...å
tenke på hva livet mitt har vert!!!!
7. Elsker alt inne interiør, form å farge....min store lidenskap!!!


Ellers så ønker jeg alle her inne i blogge verden, en flott uke!

Klem fra nina

2 kommentarer:

  1. Tusen, hjertelig takk, ble veldig glad for den!!! Artig lesning! Likte så godt den ovnen du har stelt så fint istand, nydelig!!! God sommerdag fra M:-)

    SvarSlett
  2. Tusen, tusen takk;)) Det gleder meg stort!
    Skal prøve og få tid til din "utfordring" en av dagene. Jeg ble hvertfall veldig glad for awarden!
    Klem J.

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!