10 mai 2010

Nye prosjekter....

Her har jeg fått tak i en gammel vedovn, som skal males i svart bengalakk og ha til pynt med inngangspartiet vårt. Skal ha blomster inni og på toppen...(ser ikke den så godt, fremsiden er skult) Håper min kjære, får fjernet resten av planken i morgen.? Vi bygger et ekstra soverom på garasjetaket, bilder vil bli vist senere......

Her harjeg vert så heldig å få tak i 3 skodder, som jeg holder på å male hvite. Sku ønske jeg også hadde fått tak i noen gamle dører, så jeg ville brukt som toppen på et bord, med glassplate på toppen. Men det er jammen ikke lett, det er flere å flere som er blitt bevist å gjennskape NYE ting, AV GAMLE TING.

4 kommentarer:

  1. Hei! Velkommen som følger hos meg! :) Fine bilder du viser! Eg håper også å få meg nokre skodder denne veka! Lykke til med å finne deg ei dør! Du klarer det nok!

    Ha ein fin kveld!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  2. Herlig med gammel ovn til å plante i.
    kos deg på 17 mai.
    klem...Ellen

    SvarSlett
  3. hei :)
    Tusen takk for din gode hilsen inne hos meg :))
    tror ikke jeg har vært her før, men vær sikker... Jeg kommer tilbake :)
    Flott blogg du har !! Gleder meg til å se ovnen ferdig :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Hei♥
    Ah!Dette blir spennande!Tenkjer det blir kjempe lekkert med den ovnen;)
    Eg har mange slike skodder liggane...Har nokre i bruk..
    Gledar meg til å sjå kva du skal bruke dei til!

    Takk for gode ord♥
    God 17.mai feiring ønskast til deg og;)
    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!