06 mai 2010

Kommode

Har kikka litt inne på Ikea sine sider i dag. Kom over denne flotte kommoden, som jeg kunne tenkt meg. Har da mye hvitt hjemme hos meg, men ser nå att jeg savner litt mere farger som bryter opp, sånn innimellom alt det lyse å hvite. Det er jo kommet så mye fint i forsjellige gråtoner, når det gjelder møbler, kurver m.m Og det er jo veldig fint mot den shabby shic stilen.
Har vert inne på finn. no. for å finne furumøbler....men det er ikke lett å få tak i, her jeg bor. Kunne tenkt meg et vitrineskap og skrivebord, som skulle males hvitt da, men vanskelig å få tak i, her jeg bor. Og den nærmeste Ikea ligger 60 mil ifra, her jeg bor!!!!!!! Men til høsten kommer den flotte butikken HOME & COTTAGE til Mo i Rana. Gjett om det er mange som gleder seg til det! Tenk den flotte butikken, til denne lille byen, det er ikke verst!!!!!

1 kommentar:

  1. Heia....fin blogg du hadde, fine farger.Sånn hvite kasser, er bare så utrolig flotte.

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!