29 april 2010

Sykkel.......trimme...

Vintage Postcard ~ Friends by chicks57.Heia igjen...
Da jeg her en dag rydda i klesskapet mitt....igjen, så kom jeg over en del kjoler jeg prøva....tror eg har kosa meg litt for mye i det siste!!!!!!! goe kinn, fin mage les blubb blubb!!!! rompe og lår...tja blitt litt mere i omfang.....men har bare meg selv å skylde på.....grummff...
Så da jeg eg bestemt att eg må finne frem sykelen når eg skal en plass, til butikken eller jobb.
Sitter her å moter meg opp til å sykle da......men skal en tur til butikken i Kvina. Dem har fått inn så utrolig fint, fra Trend design....kjøpte med noen utrolige fine hagemøbler i går, benk, bord og en stol.....skal vi bilder senere....køpte masse småmøbler også....skal derfor sykle til butikken å handle litt til......skal ta bilder å legge ut, når eg fått tinga på plass.....
Nei sola skinner i dag, derfor må eg gå ut nå.....ha en fin dag...ALLE

Enda et nydeligt gammelt bilde....måtte bare vise det frem øverst på innlegget her!

1 kommentar:

  1. HEI♥
    Tusen takk for kos helsing♥
    Du har sjølv ein fin blogg,som eg vil sjå meir av:)
    Kjempe fint kjøken da!Å den gamle kassa vart råfin når du mala den kvit!
    Eg fekk ny sykkel av husbonden for eit par veker sidan:)Og det har også regna omtrent kvar dag..Då er det sååå lite motiverande å sykkle til jobben!
    Gledar meg til å sjå alt det lekre du snakkar om:)
    God 1.mai♥
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!