25 mars 2010

Heia...

Da er jeg tilbake igjen. Har nå sitter å lest i del interiør blader, å min kjære Ikea katalog.m
Eg savner en del småting, men vet ikke helt ka.....men fant noen fine ute møbler som eg vil ha på altanen, nå til sommeren.....men må få tak i prisen først!!!!!!
SÅ gleder eg meg til våren kommer her....I NORD...skal lage til hagen utforbi, lage blomsterbed å få til en hyggelig plass, som vi kan grille på. Har så lyst å mure opp en egen grill, kan nå ikke vera så vanskelig det da...????? Vet kos den ska se ut!!! Planer ferdig oppi hodet mitt!!!!
Sitter egentlig å moter meg opp til å gå å rydde i bodene nede....der e det mye rot som ska BORT...
.Men det var nå godt å sett her da!!!!

1 kommentar:

  1. Klokka på denne sia er så feil...men vet ikke kos du ska forandre det??????

    SvarSlett

Så hyggelig du tok deg til å legge igjen en kommentar! Tusen takk!